Gå til innhold

Noen libbejenter her?

BluBear

142 stemmer

1. 1. Har du vært medlem på libresse.no sitt forum?

• Ja
      74
    • Nei
      59
    • Bare lest, aldri medlem
      7
    • Er fortsatt medlem og bruker forumet
      2

Anbefalte innlegg

Akademiet, (priv.skole)

Diskusjon startet av: laxcat

jeg har søkt på Akademiet i oslo til høsten (en VGS. privatskole).

er det noen som går der eller har gått der eller kjenner noen som har/går der?

30.04.2006 00:13

Jeg også har søkt der. Tenk hvis vi havner i samme klasse =0

BaltazarBum

30.04.2006 00:18

gud bedre BB, tenk deg de diskusjonene!

hva har du søkt??

laxcat

30.04.2006 00:20

Jeg har ikke søkt. Er det for seint nå?

BaltazarBum

30.04.2006 00:27

BB: Du kan kontakte skolen og spørre, de er veldig greie med det. Har du karakterer og sånn så kommer du nok inn. Jeg søkte for en uke sia, lenge etter fristen, og kom inn. Hadde intervju 3 dager etter jeg spurte om jeg kunne kanskje gå der.

abe

30.04.2006 00:28

Jeg hadde egentlig tenkt å bare drive dank til høsten. Men Akademiet må jo være bra når Laxcat skal gå der. Hmmmmmmmmmmmmmmm

BaltazarBum

30.04.2006 00:31

hva mener du BB?

laxcat

30.04.2006 00:32

jeg mener at du hadde vel ikke gått på en drittskole vel?

BaltazarBum

30.04.2006 00:33

Hvis jeg begynner på Akademiet, og så viser det seg å være en skikkelig streberskole, så synker respekten for deg kraftig, Laxcat.

BaltazarBum

30.04.2006 00:34

La Boheme kommer i så fall til å skikkelig oppgitt over deg. Han har skikkelig troen på deg, veit du.

BaltazarBum

30.04.2006 00:34

den eneste grunnen til at jeg søker på akademiet er fordi det høres så teit ut med "jeg går på jhon Bauer skolen" (eller hva det nå heter).

hvilken respekt for deg BB? den har du allerede mistet.

men nå er du bare jævlig usakelig, hvis du vil si noe, så si det. slutt å oppføre deg som en unge

laxcat

30.04.2006 00:39

here we go again?

lykkelitenen

30.04.2006 00:40

Men, skal vi ikke krangle da folkens! Det er jo lørdag! Det er jo ingen krangledag:)

abe

30.04.2006 00:43

støtter abe!!

lykkelitenen

30.04.2006 00:43

Det er vel bare bra å strebe da BB?

Alicia

30.04.2006 00:46

*sur*

BaltazarBum

30.04.2006 00:48

Hvorfor blir det bare krangling når jeg og Laxcat snakker?

BaltazarBum

30.04.2006 00:49

Fordi dere syns begge to er søtest, og krangler om at den andre er søtest:) Hihi! La oss bare la det være final. Ok? Krangling er teit!

abe

30.04.2006 00:55

fordi du er tydelig missfornøyd med at jeg er så åpen som det jeg er her inne. og i steden for å bare si at du er det, så må du gjøre et nummer ut av det ved å være frekk og usakelig.

laxcat

30.04.2006 00:55

fordi dee er to ulike personer med ulike meninger, men som desverre er like sterke og sta..

lykkelitenen

30.04.2006 00:57

Jeg er ikke frekk. Det er sånn jeg er. Hvis du ikke takler det, så kan du bare ...

*gråte*

BaltazarBum

30.04.2006 01:26

*kuuuuuutte*

dette er din feil, Laxcat

BaltazarBum

30.04.2006 01:27

Jeg lurer på om det er leggetid for noen..

murderdoll

30.04.2006 01:29

Endret av Testosteron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Hahhaa :skratte:

Hva var det som var så ille på libbe egentlig?

Gammel tråd så tror ikke jeg hadde bruker der, da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA, Libresse. Jeg var der også. Tror jeg het Misu, Pusemjau eller noe sånt, husker ikke helt hvilket nick jeg brukte.. det ble så kjedelig etterhvert, så jeg stakk derfra. Likte det når det var fullt av drama hver dag (jeg var fjortis og elsket drama) :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var jo til tider veldig dystert der inne også, spesielt før de fikk moderatorer. Det var jo ei som la ut sitt siste innlegg der før hun gikk og tok livet av seg, og da hadde det vært snakk om problemene hennes i lang tid.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest alille

Hahhaa :skratte:

Hva var det som var så ille på libbe egentlig?

Gammel tråd så tror ikke jeg hadde bruker der, da.

Hvis du leser tråden så skjønner du jo hva som var så ille. Jeg hang der selv på den tiden (fra jeg var ca 12), og hadde jeg vært en smule i psykisk ubalanse kunne det forumet ha vippa meg helt av pinnen. Det var mye stygt der en lang periode. Men etter moderatorene kom ordnet det seg. Godt noen voksne reagerte i hvertfall, det er jo sykt at det fikk holde på sånn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomme med denne tråden er at de navnene som kommer frem her faktisk er de jeg kjenner igjen og husker :fnise: Og noen har jeg faktisk mistenkt for å være tidligere libbejenter ut i fra skrivemåte, inntrykk her inne og avatarer!

Og herre min så morsom bum og LaxCat var. De to gikk omtrent like godt sammen som olje og ild... Ett helvettes kaos og null sikt :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og herre min så morsom bum og LaxCat var. De to gikk omtrent like godt sammen som olje og ild... Ett helvettes kaos og null sikt :rodmer:

Jeg liker LaxCat og har alltid gjort det, og jeg tror hun likte meg også selv om hun av og til ble irritert på meg.

Jeg hadde likt å møte henne, men jeg tror ikke hun har lyst til å møte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Jeg het først Wacmoc, også etterpå het jeg Ozzy123. :) Var vel på libbe fra jeg var 9 til jeg var 16-17.

Åeeh! :D Husker ditt siste innlegg :/ Savnet deg i tiden etterpå fakisk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snoopy_93

Jeg tror hun hadde blogg, men er litt usikker på om den eksisterer enda. Isåfall vet jeg ikke helt hva adressen er. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg tror hun hadde blogg, men er litt usikker på om den eksisterer enda. Isåfall vet jeg ikke helt hva adressen er. :(

Hun hadde en blogg som hun la ned, men så lagde hun seg en ny en som jeg ikke husker navnet på. ><

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...