Gå til innhold

Noen libbejenter her?

BluBear

142 stemmer

1. 1. Har du vært medlem på libresse.no sitt forum?

• Ja
      74
    • Nei
      59
    • Bare lest, aldri medlem
      7
    • Er fortsatt medlem og bruker forumet
      2

Anbefalte innlegg

Jeg var også der masse i flere år, på mine yngre dager :P Het først Little_Me_94, og så forkorta jeg det til LM_94. Det var tider det! Husker de fleste brukerne som er blitt nevnt i denne tråden.

Forresten, så tror jeg til og med at jeg hadde profilbilde av meg selv en periode. Jeg var litt modigere på den tiden (evt. mer naiv) :b

Var det du som var fra Kautokeino?

Anonymous poster hash: adddc...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, Bum var jo konge! Var også stor fan av laxcat, hun kunne snakke for seg hun :)

Takk for det ;)

Anonymous poster hash: 88bc8...54a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
AnonymBruker
På 18.9.2012 den 20.46, Gjest badeand1 skrev:

Skulle ønske Ano var her inne, jeg! 

Aww, I'm touched. :hjertesmil:

Anonymkode: 16a67...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen er 

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen her inne fremdeles?

Anonymkode: d8992...bf2

Ja. :briller: 

Husker de fleste som er nevnt her.

Anonymkode: 88364...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

AnonymBruker

Åhh, vi skulle jo fått laget en gruppe på face eller noe! Husker ennå masse ting om folk, hehe. herlige jenter :)

Anonymkode: 8952b...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Har lest gjennom hele tråden nå - åh, nostalgi! 😀

Jeg var medlem i flere år, men var ganske anonym og husker ikke hva jeg kalte meg. 

Hva skjedde videre med hun som utgå seg for å være en jente med en datter og som var gravid. Det ble jo noe drama fordi hun hadde "lånt" navnet til en helt annen jente. 

Og BaltazarBum, hvordan går det med deg?

Anonymkode: a8dce...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...

Jeg drar opp denne jeg.

Husket forumet nå i kveld, og ble nysgjerrig på hvor mange flere enn meg startet sine internett-dager der inne. Husker jeg hadde et veldig kjedelig navn som Libressegirl eller noe sånt. Også husker jeg flere av brukernavnene nevnt her inne, håper det går bra med alle sammen!

Jeg husker de eldre (altså de fra sånn 18 år og oppover) der inne ble liksom uoffisielle moderatorer, de passet på de yngre litt, og kom alltid med gode råd og kunnskap om både kropp, pubertet og andre ting i livet, som mange av oss ikke klarte å spørre folk IRL om.

Skulle ønske jeg kunne lese hva slags tull jeg skrev om. Tror jeg var rundt 13 når jeg først begynte å være der. Sluttet vel når jeg var 15-16, og jeg begynte å henge andre steder.

Selv om det sikkert foregikk mye negativt der inne som jeg ikke husker eller la merke til, spesielt siden det var i internettets tidligere dager der vi ikke var like bevisste på hvor farlig det var for barn og unge å være alene på nettet med andre fremmede mennesker, var det for meg et veldig fint sted.

Anonymkode: 63614...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...