Gå til innhold

Noen libbejenter her?

BluBear

142 stemmer

1. 1. Har du vært medlem på libresse.no sitt forum?

• Ja
      74
    • Nei
      59
    • Bare lest, aldri medlem
      7
    • Er fortsatt medlem og bruker forumet
      2

Anbefalte innlegg

Nyah nyah husker jeg provoserte folk libbeforumet:)

Hehe provoserte som bare det fikk de fleste på nakken:)

Endret av Anciol
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra virker det som, hehe :)

Er hun fortsatt sammen med han karen hun skulle kjøpe hus med? Blir nemlig så nysjerrig på hvordan det har gått for mange på libbe. Var jo medlem av det forumet der i over 10 år :P

(Hvada stalker?!) :fnise:

Endret av Gitte.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også medlem der, fikk tilsendt den pakken (med veske) én gang. Etter det var det over.

Jeg var riktignok innom forumet noen ganger, men ikke spesielt ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var medlem! Kalte meg Ashely og Ally før det igjen. Skiftet nick enda en gang, men kommer ikke på hva det var...

Husker veldig godt hun Jessika som kødda med alle. Sa hun hadde en datter og var gravid, og kom bare med masse usannsynlige historier hele tiden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun fortsatt sammen med han karen hun skulle kjøpe hus med? Blir nemlig så nysjerrig på hvordan det har gått for mange på libbe. Var jo medlem av det forumet der i over 10 år :P

(Hvada stalker?!) :fnise:

Hehe, synes det blir litt ekkelt å snakke om en fremmed person på den måten. Men kan i alle fall si at hun ikke er singel :) Vet ikke hvem hun planla å kjøpe hus med på den tiden jeg.. Kan jo være han samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, synes det blir litt ekkelt å snakke om en fremmed person på den måten. Men kan i alle fall si at hun ikke er singel :) Vet ikke hvem hun planla å kjøpe hus med på den tiden jeg.. Kan jo være han samme

Skjønner det godt jeg. Takk for oppdatering :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var medlem av klubben, men kan ikke huske noe forum. Høres rart og litt gøy ut :)

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
AnonymBruker

Jeg kalte meg for Neglelakk.. og hadde et par nick til, men husker ikke hva de var..

Anonymous poster hash: 01485...c16
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kalte meg for Immortal, men det begynner å bli så lenge siden at jeg tviler på at noen husker meg :P

Anonymous poster hash: a19d8...5b5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kassycat

yup.. som ti til trettenåring snoka jeg mye inne der og spurte mye :P Sukk. Det som bekymrer meg i dag er jo at jeg ikke tenkte noe på loggen, var ikke min pc jeg brukte -__- Sett deres nye forum? "Girls 1st"? hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kalte meg for Immortal, men det begynner å bli så lenge siden at jeg tviler på at noen husker meg :P

Jeg husker deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også der masse i flere år, på mine yngre dager :P Het først Little_Me_94, og så forkorta jeg det til LM_94. Det var tider det! Husker de fleste brukerne som er blitt nevnt i denne tråden.

Forresten, så tror jeg til og med at jeg hadde profilbilde av meg selv en periode. Jeg var litt modigere på den tiden (evt. mer naiv) :b

Endret av magicpie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en gang i tiden. Husker da jeg meldte meg inn og jeg fikk masse bind i posten hjemme, jeg var dritflau :fnise: Var aldri inne på noe forum, visste ikke at det fantes en gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg var medlem under storhetstiden :D Husker ikke mitt "ordentlige" nick, men jeg hadde mange kontoer som jeg spamma/tulla med.. Fjortis og mye frititd, JA!.. Tror nicka het Innovertiss, RødOb også sikkert noen flere som jeg ikke husker..

Anonymous poster hash: a000a...2d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, libbe <3 Var der inne myye, når de hadde sin storhetstid. Husker de fleste brukernavn som er nevnt! Men jeg er usikker på om jeg var særlig aktiv. Kan iallefall ikke huske hva jeg kalte meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg husker deg! ;)

Så moro at noen husker meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Jeg tenker ofte på libbe og dere libbejenter. Håper det går fint med dere.

Anonymous poster hash: 38ab4...c43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...