Gå til innhold

Noen libbejenter her?

BluBear

142 stemmer

1. 1. Har du vært medlem på libresse.no sitt forum?

• Ja
      74
    • Nei
      59
    • Bare lest, aldri medlem
      7
    • Er fortsatt medlem og bruker forumet
      2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var også medlem!

KaDust, jeg husker forresten nå hvorfor vi ble venner på fb! Du la meg til på msn, fordi jeg skulle laste ned og sende deg Counting Crows-sanger :fnise: Og når jeg laget med fb, så inviterte jeg automatisk alle kontaktene mine fra hotmail.

Oi hei, denne så jeg først nå. :ler: Men jaaaa, husker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dere bente_85? :) Husker også alle de andre dere har nevnt. Noen som husker nikket til M**** som gikk bort?

Husker Bente85 ja. ^^ Troor jeg husker hun som døde men jeg var ikke på forumet da det skjedde så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Jeg fikk også tamponger og bind i posten. Selv om jeg er mann.

Kis, når du som mann henger på et mens-forum, da har det faen meg gått for langt! Look at yourself! What have you become!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filleproletiet

Husker Bente85 ja. ^^ Troor jeg husker hun som døde men jeg var ikke på forumet da det skjedde så..

Døde profilen hennes? Hvordan foregikk det?

Eller døde hun som person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det fantastisk :nigo: Småen blir 1 år neste mnd, allerede! :hakeslepp: Med deg da, Fjatta? :) Ante ikke at det var Mortem som var Fjatta, du er jo veldig aktiv her og legger merke til deg ofte :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det fantastisk :nigo: Småen blir 1 år neste mnd, allerede! :hakeslepp: Med deg da, Fjatta? :) Ante ikke at det var Mortem som var Fjatta, du er jo veldig aktiv her og legger merke til deg ofte :)

Rart å bli kalt Fjatta igjen. :ler:

Joo, med meg går det opp og ned. :P Addict er også her inne btw, sett henne?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart å bli kalt Fjatta igjen. :ler:

Joo, med meg går det opp og ned. :P Addict er også her inne btw, sett henne?

Hihi jeg og HenLu er facebookvenner vi :D

MENNEH ER DET DU SOM ER FJATTA? <3 Vi må ha vært de mest hatte på Libbe ever, hahha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, er Bente død? :hakeslepp:

Nei, ikke hu vi prater om.

Hihi jeg og HenLu er facebookvenner vi :D

MENNEH ER DET DU SOM ER FJATTA? <3 Vi må ha vært de mest hatte på Libbe ever, hahha ;)

Haha, du var nok mest med den hetsinga av hun andre innpå der. :P (glemt navnet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo til tider veldig dystert der inne også, spesielt før de fikk moderatorer. Det var jo ei som la ut sitt siste innlegg der før hun gikk og tok livet av seg, og da hadde det vært snakk om problemene hennes i lang tid.

Var ikke det Angel Wings hun het... Husker det godt. Det var fælt. Husker hvordan hun gjorde det og, og hvor hun bodde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du var nok mest med den hetsinga av hun andre innpå der. :P (glemt navnet)

Var det ikke noe sånn Tallulah ellerno.. Hu tålte ikke en dritt, hu klikka for alt... Hahahaha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke noe sånn Tallulah ellerno.. Hu tålte ikke en dritt, hu klikka for alt... Hahahaha :P

Tallulah var det! Joda, men du var en skikkelig bitch mot hu og. :P

Skulle ønske Ano var her inne, jeg! Og laxcat. <3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tallulah var det! Joda, men du var en skikkelig bitch mot hu og. :P

Skulle ønske Ano var her inne, jeg! Og laxcat. <3

Ja huff var kanskje det, spesielt i begynnelse, men plutselig så klikka hu uansett hva jeg sa så da sa jeg bare ting for å irritere HÆHÆ :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...