Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er deres beste tips til det lille problemet med at man blir litt sår? ;)

Ofte rett etter at jeg har hatt mensen så "sprekker" jeg når vi har sex og da må jeg vente ca to dager før vi kan ha sex igjen.

Men er det ingenting man kan smøre på som gjør at det går over? Joda, vet at glidemiddel kan være kjekt, men jeg er allergisk mot det.

Hva med canesten? Kan det hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sprekker du?? :o Tør jeg spørre hvor du sprekker? :lol: Jeg opplevde en gang at jeg fikk sår innvendig og begynte å blø litt pga en som hadde litt lengde på neglene og ble litt overivrig med fingringen, men jeg har aldri opplevd å sprekke utvendig?!?! :o

Uansett, det beste midlet om du blir sår, altså sår som i øm, så har jeg ingen andre gode tips enn å ha på seg vide gode bukser, sitte mye rolig og ikke drive med turnøvelser + dessverre være avholden fra sex en dag eller to :wink:

Lykke til, vi har vel alle vært sår av å være for ivrige kaniner innimellom :ler:

Lillian

Skrevet

Hva med å prøve god gammeldags natusan??

Det mykgjør i allefall - og forhindrer at det forverres....

Skrevet

Joda, det kan sikkert hjelpe. Vil jo ikke at det skal komme bakterier i såret og at det utvikler seg til en stygg infeksjon :)

Skrevet

Laaangt forspill og rikelig med spytt (sikker på at du er allergisk mot ALLE merkene av glidekrem som finnes?).

Mye bedre å forebygge enn å måtte vente på å bli bedre igjen!

Litt forsiktig tøying med først en finger og så to fingre er sikkert lurt før han trenger inn.

Dessuten er det smart å ikke la det gå for lenge mellom hver gang du har sex :sjarmor:

For jeg tror ikke det er annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet. Det gror fint av seg selv, ikke noen vits i å plundre med noe smurning som kanskje gjør vondt verre.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva med canesten? Kan det hjelpe?

Ofte er åraken til sårhet at du har sopp i underlivet. Hvis du har en begynnende soppinfeksjon vil du gjerne bli sår, særlig rett etter en pause. Hvis du er "ute av trening" tåler du mindre enn ellers.

Soppinfeksjoner har dessuten en tendens til å blomstre opp uka før og under mensen.

Hvis du har sopp er Canesten helt utmerket å bruke. Canesten fungerer godt som glidemiddel, og ved å bruke kremen slik sørger du også for å fordele den godt over alt hvor det trengs.

Hvis du ikke har sopp er Canesten et dårlig alternativ, da du risikerer at den ikke vil virke skikkelig den dagen du virkelig trenger den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...