Gå til innhold

Funker nutrilett bar som middag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har mistet matlysten fullstendig og har gått ned 2 kilo de siste ukene. Fungerer en pakke nutrilett bar (altså to barer) som middag noen dager i uka?

Er egentlig for tynn og vil gå opp i vekt, men får ta en ting av gangen. Matlysten er hvertfall fullstendig vekk og dette er det eneste jeg klarer å trykke ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da vil du ikke egentlig opp i vekt. Tykke må overleve sulten, tynne må overleve kvalmen av å stappe i seg nok mat. Begge må overleve psykiske hindre.

Om du spiser to pakker, og ikke bare to barer som er i en pakke, så holder det nok i blandt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorvidt hun vil gå opp i vekt avhenger jo av hva hun spiser resten av dagen da.

2 nutrilett-barer er 425 kcal, som er et helt normalt "middagstall". Barene inneholder også mye protein. Så jeg mener at hvis det er slik at du sliter med matlysten men klarer å få i deg disse barene, så er det helt supert. Du må jo så klart prøve å presse deg til å spise mer og mer variert, men inntil videre er det et helt OK alternativ. Men du kommer nok til å oppleve å få luft i magen - det gjør jeg når jeg spiser 1-2 av disse barene på en dag, og det hjelper ikke akkurat særlig på matlysten...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for svar :) Finnes det noe alternativ til nutrilett bar som inneholder flere kalorier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser ofte Nutrilett, og to sånne holder som middag. Det er nok kcal og de inneholder dessuten alt du behøver:)

Men, klarer du 2 stk? De er ganske mektige, og man blir litt lei smaken.

Syns Nutrilett er genialt jeg, man får i seg alt man trenger og det er passe innhold med kcal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser ofte Nutrilett, og to sånne holder som middag. Det er nok kcal og de inneholder dessuten alt du behøver:)

Men, klarer du 2 stk? De er ganske mektige, og man blir litt lei smaken.

Syns Nutrilett er genialt jeg, man får i seg alt man trenger og det er passe innhold med kcal :)

Ja, jeg synes de er fryktelig gode, så to stykker går lett ned. :sjenert: Må bytte på smakene da.

Ja, det er veldig genialt, men skulle ønske det var noe lignende som inneholdt flere kcal. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...