Gå til innhold

Deltidsjobb som ikke er i butikk eller barnehage og som ikke er selger ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hvordan deltidsjobber ved siden av studiene får folk som meg når de ikke har utdanning?

Jeg hater barn, så å jobbe i barnehage er ikke et alternativ engang. Det ville bare bli en dårlig opplevelse for både meg og ungene.

Selgerjobber og butikkjobber får jeg ikke, for jeg har ingen av de egenskapene som de helst vil ha i slike butikker. Jeg er sjenert, tilbaketrukken og har generelt ingen selgersanser.

Så da lurer jeg på. Finnes det i det hele tatt noen jobber til folk som oss der ute? For jeg ser bare jobber som trenger utdannelse og ting jeg ikke aner hva er..

Videoannonse
Annonse
Gjest RompeRusk
Skrevet (endret)

Hei.

Hvordan deltidsjobber ved siden av studiene får folk som meg når de ikke har utdanning?

Jeg hater barn, så å jobbe i barnehage er ikke et alternativ engang. Det ville bare bli en dårlig opplevelse for både meg og ungene.

Selgerjobber og butikkjobber får jeg ikke, for jeg har ingen av de egenskapene som de helst vil ha i slike butikker. Jeg er sjenert, tilbaketrukken og har generelt ingen selgersanser.

Så da lurer jeg på. Finnes det i det hele tatt noen jobber til folk som oss der ute? For jeg ser bare jobber som trenger utdannelse og ting jeg ikke aner hva er..

Butikkjobb er da ingen kunst.. Eneste du trenger å si, er "hei!", "vil du ha pose?", "kvittering?".. Trenger ikke være übersosial for det.. :)

Edit: Går selv første året på uni. og jobber 3 dager i uka på dagligvare ved siden av

Endret av Sunshine-92
  • Liker 1
Gjest TheBasics
Skrevet

Jeg er også sjenert og tilbaketrukken, men har til tross for det jobb på Dressmann. Når man er på jobb går man jo inn i en annen rolle og det blir dermed mye lettere å ta kontakt med andre.

Har du gått på videregående, eller er det høyere utdanning du ikke har?

Du kan jo søke jobb på flyplasser, kiosker, gatekjøkken, sykehjem, PU-tjenesten eller noe?

Skrevet