Holly Hobbie Skrevet 21. desember 2003 #1 Skrevet 21. desember 2003 Nå må jeg skynde meg å kjøpe korsett, siden sydamen min trenger det for å modellere kjolen på. Noen som vet hvor de har et bra utvalg i Oslo-området?
Holly Hobbie Skrevet 21. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2003 Takk skal du ha Pusekatt, da drar jeg dit en dag i romjulen og ser! Fant ut at det er noe som heter Norsk undertøimagasin også.
Suzy Skrevet 22. desember 2003 #4 Skrevet 22. desember 2003 Gå på La Lina i Waldemar Thranes gt (nr 22) på St.Hanshaugen! Verdens beste undertøysbutikk!
Gjest Tex Skrevet 22. desember 2003 #5 Skrevet 22. desember 2003 Det Lille Under på Paleet! Var der en dag sammen med mama og ble kjempeskuffet. Butikken er på tre kvadrat og hadde ikke et eneste plagg som passet under min kjole. da ville jeg heller prøvd på Steen og Strøm, eller tatt meg en tur i Bogstadveien.
Suzy Skrevet 22. desember 2003 #6 Skrevet 22. desember 2003 Gå på La Lina i Waldemar Thranes gt (nr 22) på St.Hanshaugen! Verdens beste undertøysbutikk! Gå hit først som sist!
Pusekatt Skrevet 22. desember 2003 #7 Skrevet 22. desember 2003 Var der en dag sammen med mama og ble kjempeskuffet. Butikken er på tre kvadrat og hadde ikke et eneste plagg som passet under min kjole. Ba du om hjelp? De hadde en god del ting "bortgjemt". da ville jeg heller prøvd på Steen og Strøm, eller tatt meg en tur i Bogstadveien. Underbart på Steen&Strøm er butikken hvor jeg handler undertøy ellers, men de hadde dessverre ikke torsolett som passet til meg (80D) og min kjole. Det fant jeg derimot på Christiane Brudesalong!
Holly Hobbie Skrevet 22. desember 2003 Forfatter #8 Skrevet 22. desember 2003 Jeg er 80/85 b eller c, så da har de kanskje min størrelse på Steen og Strøm? Jeg noterer meg forslagene deres, så kan jeg jo prøve meg frem (bokstavelig talt). Takk for hjelpen!
9na Skrevet 22. desember 2003 #9 Skrevet 22. desember 2003 Slutter meg til de som mener at Underbart på Steen og Strøm er bra!
Augustbrud02 Skrevet 22. desember 2003 #11 Skrevet 22. desember 2003 Underbart på Steen&Strøm er butikken hvor jeg handler undertøy ellers' date=' men de hadde dessverre ikke torsolett som passet til meg (80D) og min kjole. Det fant jeg derimot på Christiane Brudesalong![/quote'] Kjøpte mitt torsolette på Christiane jeg også. Det kan virkelig anbefales!
Holly Hobbie Skrevet 27. desember 2003 Forfatter #12 Skrevet 27. desember 2003 Nå har jeg kjøpt mitt Abecita str. 80 B korsett med spiler! Dro til Marinka på Sandvika Storsenter, og der hadde de et bra utvalg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå