AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 hvor lang tid før bør man slutte med p piller for å bli gravid? Får man mensen med en gang når man slutter? noen med erfaringer?
Karimote Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Veldig forskjellig! Hos meg tok det 1 år å bli gravid:) Bedre å slutte å være litt forsiktige i begynnelsen enn å slutte å på pillen å tro at man blir gravid på første forsøk. Hos noen skjer det...meeen ikke alle
Orchideae Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 Det er like individuelt som snøfnugg som faller fra himmelen. Noen får mensen regelmessig med en gang. Noen får ikke mensen tilbake før det har gått et år. Noen blir gravide FØR de har fått tilbake mensen, mens andre (som meg) har vært uregelmessig siden jeg sluttet på pillen i mai. (har hatt en SA også da, så derfor er ikke systemet i rute nå.) Det tok vel ca halvannen måned fra pilleslutt til jeg hadde min første menstrasjon.
Penny Skrevet 29. desember 2011 #4 Skrevet 29. desember 2011 Det er så individuelt at det går egentlig ikke an å gi noe skikkelig svar på det. Jeg sluttet på pillen i mars, har jo fått menstruasjon, men syklusene mine er ikke stabile slik som de var før jeg begynte med p-piller. Så slutt så tidlig som mulig og bruk heller kondomer i mellomtiden inntil dere skal begynne prøvingen.
MissHvis Skrevet 30. desember 2011 #5 Skrevet 30. desember 2011 Jeg sluttet på pilla i februar, og har bare hatt mensen en gang siden da. Nå kjenner jeg endelig at kroppen begynner å henge med igjen - enten får jeg mensen om et par dager, eller så jeg er jommen gravid. Vi har ikke brukt beskyttelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå