Gå til innhold

Pris for helsesjekk, vaksine, markkur etc.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til dyrlegen i dag, om knappe 2 timer. Skulle kanskje ha spurt om dette litt før, men prøver likevel!

Skal på helsesjekk, noe som jeg skulle gjort for lenge siden, men ikke hatt mulighet til det. Hun har bare fått markkur en gang, da hun var valp (2-3 mnd eller noe) Og jeg regner med at hun må få en ny runde nå? Også en slags vaksine, er ikke sikker. Sjekker med dyrlegen.

Men det jeg lurer på er: PRISEN! Hvor mye vil det koste ca. for markkur, for vaksine og for vanlig helsesjekk? Går til dyrlege i Moss.

Setter pris på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må du ringe dyrlegen din for å få svar på. Priser varierer.

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg gjorde dette nylig, og hos min veterinær kostet det litt over 400 kroner.

Skrevet

Okei! Takker for svar :)

Skrevet

Jeg gjorde dette nylig, og hos min veterinær kostet det litt over 400 kroner.

Gjorde du alt? Vaksine, markkur og helsesjekk alt i ett? Eller?

Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Gjorde du alt? Vaksine, markkur og helsesjekk alt i ett? Eller?

Ja. Vanlig ettårsvaksine, sånne dråper i nakken og helsesjekk.

Dobbeltsjekket nå, og det var 390 jeg hadde betalt. Dette er dog ikke bypris. Går til dyrlege på et mindre tettsted.

Endret av Badabing
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Hos oss koster det litt over 1000, bare vaksinen kostet litt over 500

Skrevet

Jeg betalte 32 pund for begge vaksinene(valpevaksiner), ormkur og microchip. han for rabies vaksine neste måned, det er 40 pund, så den er dyr.

Ellers koster ormkuren 20 pund(en gang i mnd) og årlige boosters er 60 pund, da er det begge vaksinene + en super ormkur :)

Må også vaksinere for kennelhoste utenom ,det er også 40 pund .

Skrevet

Da har jeg vært hos dyrlegen. Bor midt i sentrum, så det ble litt dyrt gitt. Hadde ikke med meg nok penger, så måtte ringe samboer og be han overføre mer :S Usj... måtte betale 750 kr for helsesjekk og vaksine + klipping av negler. Jaja, det er ihvertfall gjort! Oppdaget at hun hadde litt melk i puppene!!!!!!!!!!!!!!! haha... Må få slutt på dette innbilte svangerskapet altså.

Fikk også med meg en boks som jg skal bruke når bikkja driter neste gang. Skal sjekke om hun trenger ny runde med markkur eller ikke. De er visst litt strengere på det der nå... Fikk også mye skryt av at hun var så søt og frisk og grei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...