Viljaa Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Nå finnes det vel helt sikkert en slik tråd fra før av, men tenkte lage en nå til årets nyttårsforsetter. Trenger litt innspill og motivasjon. Såå, er det noen jenter her som driver med styrketrening? hvilke øvelser liker dere best, hva slags mål har dere med styrketreningen, og hvor tungt ønsker du å kunne løfte. Kjør debatt! :D
isbiten. Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Nå finnes det vel helt sikkert en slik tråd fra før av, men tenkte lage en nå til årets nyttårsforsetter. Trenger litt innspill og motivasjon. Såå, er det noen jenter her som driver med styrketrening? hvilke øvelser liker dere best, hva slags mål har dere med styrketreningen, og hvor tungt ønsker du å kunne løfte. Kjør debatt! :D Jeeeeg trener styrketrening. Varierer litt hvor regelmessig det blir da, så er ikke veldig sterk. Mine favorittøvelser er nok markløft, benkpress, armhevinger og lårcurl. Målene mine er i hovedsak å bli sterkere og kunne prestere bedre når jeg selv instruerer gruppetrening. I tillegg vil jeg stramme litt opp, så klart Mine mål til sommeren er å kunne ta ca 8 reps med disse belastningene: Benkpress: 40 kg (Nå: 30 kg) Markløft: 65 kg (nå 50 kg) Biceps curl: 10 kg manualer (Nå 8 kg) Armhevinger: 3 x 10 på tærne. (Nå: 3 x 8) Lårcurl: 35 kg (Nå: 25 kg) Øve på knebøy bli flinkere til å gjøre det. Terpe teknikk med goblet squat. Bulgarsk utfall med 20 kg manualer. pluss at jeg så klart vil øke i resten av øvelsene jeg kjører.
Dragonfly84 Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 Jeg trener RYP, og trives med det! Har fått gode resultater, selv om jeg ikke får trent like ofte som man skal med det programmet. Da får man jo ikke like bratt progresjon, men det er greit for meg, jeg har god tid, jeg Målene mine er å få en sterk kropp som kan brukes mye uten å bli skadet, å styrke knærne mine etter skade og å begynne å bruke de svarte manualene på alle øvelser (over 10 kilo) Er snart der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå