Gå til innhold

Sår under samleie - normalt?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

(Håper ikke dette er noe spam-tråd).

Lurte på om det er noen som kan svare meg på dette:

Når jeg og kjæresten har sex, blir jeg ofte sår mot slutten.

Da har vi ofte sammenhengende samleie i 1 time'ish, og har da sex veldig fort, siden det er sånn vi begge kommer.

Er det naturlig å bli sår da, eller er det noe som ikke er som det skal være? Jeg vil jo så klart at han også skal komme. Jeg kommer en del ganger under sex, og når han da holder såpass lenge, vil jeg jo selvsagt at han også skal komme :) Blir bare ikke veldig "nytefullt" når jeg blir sår etter hvert.

Takker på forhånd for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest RompeRusk
Skrevet

kjør på med glidemiddel. Du blir sår fordi det naturlige glidemiddelet begynner å gå tom.. :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Kjøp glidemiddel :) Ikke noe poeng å pule halvtørt sånn at du blir sår.

Skrevet

En time sammenhengende penetrering uten glidemiddel? Kjøp glidemiddel du. Det løser alle problemer.

-Domino

Skrevet

kjør på med glidemiddel. Du blir sår fordi det naturlige glidemiddelet begynner å gå tom.. :gjeiper:

Visste jeg ikke gikk an en gang :fnise:

Men takk for svar! Glidemiddel er åpenbart tingen ;)

Skrevet

Heldig du er - det holder som regel med 10-15 min før sårheten melder sin ankomst her i gården.

Skrevet

(Håper ikke dette er noe spam-tråd).

Lurte på om det er noen som kan svare meg på dette:

Når jeg og kjæresten har sex, blir jeg ofte sår mot slutten.

Da har vi ofte sammenhengende samleie i 1 time'ish, og har da sex veldig fort, siden det er sånn vi begge kommer.

Er det naturlig å bli sår da, eller er det noe som ikke er som det skal være? Jeg vil jo så klart at han også skal komme. Jeg kommer en del ganger under sex, og når han da holder såpass lenge, vil jeg jo selvsagt at han også skal komme :) Blir bare ikke veldig "nytefullt" når jeg blir sår etter hvert.

Takker på forhånd for svar! :)

Glidemiddel:)

Skrevet

Alle stemmer for vannfast glidemiddel.

Høres nok riktig ut det ;)

Skrevet

Bytt stilling + glid.

Lurer forøvrig på hvordan man har hardt og intenst samleie i 60 min - uten at han kommer Oo

Skrevet

Bytt stilling + glid.

Lurer forøvrig på hvordan man har hardt og intenst samleie i 60 min - uten at han kommer Oo

Bytter stillinger gjør vi jo selvsagt, men man blir jo sår etter hvert allikevel :)

Vel.. Han holder lenge. Klager ikke jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...