Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 (Håper ikke dette er noe spam-tråd). Lurte på om det er noen som kan svare meg på dette: Når jeg og kjæresten har sex, blir jeg ofte sår mot slutten. Da har vi ofte sammenhengende samleie i 1 time'ish, og har da sex veldig fort, siden det er sånn vi begge kommer. Er det naturlig å bli sår da, eller er det noe som ikke er som det skal være? Jeg vil jo så klart at han også skal komme. Jeg kommer en del ganger under sex, og når han da holder såpass lenge, vil jeg jo selvsagt at han også skal komme Blir bare ikke veldig "nytefullt" når jeg blir sår etter hvert. Takker på forhånd for svar!
Gjest RompeRusk Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 kjør på med glidemiddel. Du blir sår fordi det naturlige glidemiddelet begynner å gå tom.. :gjeiper: 1
Tulling Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 Kjøp glidemiddel Ikke noe poeng å pule halvtørt sånn at du blir sår.
Erotisk Flukt Skrevet 29. desember 2011 #4 Skrevet 29. desember 2011 En time sammenhengende penetrering uten glidemiddel? Kjøp glidemiddel du. Det løser alle problemer. -Domino
Gjest Skrevet 29. desember 2011 #5 Skrevet 29. desember 2011 kjør på med glidemiddel. Du blir sår fordi det naturlige glidemiddelet begynner å gå tom.. :gjeiper: Visste jeg ikke gikk an en gang Men takk for svar! Glidemiddel er åpenbart tingen
Gjest Katten. Skrevet 29. desember 2011 #6 Skrevet 29. desember 2011 Heldig du er - det holder som regel med 10-15 min før sårheten melder sin ankomst her i gården.
Zakuro Skrevet 29. desember 2011 #7 Skrevet 29. desember 2011 (Håper ikke dette er noe spam-tråd). Lurte på om det er noen som kan svare meg på dette: Når jeg og kjæresten har sex, blir jeg ofte sår mot slutten. Da har vi ofte sammenhengende samleie i 1 time'ish, og har da sex veldig fort, siden det er sånn vi begge kommer. Er det naturlig å bli sår da, eller er det noe som ikke er som det skal være? Jeg vil jo så klart at han også skal komme. Jeg kommer en del ganger under sex, og når han da holder såpass lenge, vil jeg jo selvsagt at han også skal komme Blir bare ikke veldig "nytefullt" når jeg blir sår etter hvert. Takker på forhånd for svar! Glidemiddel:)
Gjest SemperFi Skrevet 29. desember 2011 #8 Skrevet 29. desember 2011 Alle stemmer for vannfast glidemiddel.
Gjest Skrevet 29. desember 2011 #9 Skrevet 29. desember 2011 Alle stemmer for vannfast glidemiddel. Høres nok riktig ut det
Gjest O___o Skrevet 29. desember 2011 #10 Skrevet 29. desember 2011 Bytt stilling + glid. Lurer forøvrig på hvordan man har hardt og intenst samleie i 60 min - uten at han kommer Oo
Gjest Skrevet 29. desember 2011 #11 Skrevet 29. desember 2011 Bytt stilling + glid. Lurer forøvrig på hvordan man har hardt og intenst samleie i 60 min - uten at han kommer Oo Bytter stillinger gjør vi jo selvsagt, men man blir jo sår etter hvert allikevel Vel.. Han holder lenge. Klager ikke jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå