AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Jeg har brunt hår, men mamma og brødrene mine er blond. Jeg tror at jeg ville kledd blondt hår fordi jeg ligner på dem, dessuten var jeg blond som barn. Men håret mitt er ganske mørkt nå. Er det vanskelig å få til en pen blond farge på meg? Hvor mye koster det?
Gjest just words Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Jeg var hår modell i påske i år på et stort hår show. Jeg hadde noe så typisk som ”kommune brunt” har om du skjønner? Det første frisøren sa til meg var ”ja du er en klar kald blondine” jeg tenkte mitt for jeg har aldri hatt noen ting som kan klassifiseres som blondt i det hele tatt, men jeg stolte jo på han da.. Ble først litt ”påskekylling” så farget de meg oppå kylling fargen, som gjorde at jeg fikk den fine blond fargen, ikke den gule, men litt mer kald. Og fin ble jeg faktisk. Så kom etterveksten . Stakk i innom en frisør for å få ting fint igjen, men det ble bare stygt. Så da gjekk jeg til en annen en uke etterpå og han sa:” åå det hadde vært så stilig å farge deg mørk.” Det ble det og jeg ble fornøyd da også. Nå er jeg mørk med røde striper. (Alt kler et smykke, som min venninne sier for hver gang hun ser meg med ny manke) så om det er noe du ønsker så ville jeg prøvd. Siden jeg var hår modell fikk jeg det gratis, men det frisøren sa til meg var at det ikke var så ofte han hunne utforske slikt fordi det tok sin tid, og det var en del dyrere en vanlig klipp og farge. jeg betaler 1200-1300 når jeg klipper meg og farger meg hos frisøren. Det eneste jeg kan råde deg til er å spørre frisøren hvor mye det skulle koste.
Gjest BabyBlue Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 Tror så godt som alle kan kle blondt til en grei grad. Trenger bare å finne den rette fargen =)
isdronning Skrevet 29. desember 2011 #4 Skrevet 29. desember 2011 Ja, en brunette kan bli blond! Jeg er opprinnelig kommunefarget og haaaaaater den fargen. I et år farget jeg det mørkt, og til slutt var det nesten svart på tuppene. Dette var jo selvfølgelig hjemmefarging... Når jeg kom til frisøren min så tok jeg først en avfaringskur som fjernet mye av den mørkemørke fargen. Neste gang jeg kom til frisøren (2 mnd. etterpå) fikk jeg blonde striper. Det ble litt gulskjær - men kunne fortsatt se STOR forskjell. Gangen etterpå var jeg helt blond. Så ja, det går an å gå fra brun til blond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå