aviccii Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 I dag kjøpte jeg meg en dyr Bergansbukse som jeg har hengt på soverommet. Den er altfor lita, men den skal prøves den 1. i hver mnd helt til den sitter superbra!!! Veier meg aldri, men har hatt klær som mål. og nå kommer jeg inn i alle buksene mine som har ligget ubrukt i skapet pga at de har vært for små. Over nyåret skal jeg igang igjen med trening (ski, svømming, sykkel og styrke) og strengere kosthold enn jeg har hatt i desember!!! Det kjennes, og vises, at julemat og utskeielser ikke er godt for kroppen min. Jeg gleder meg faktisk til å starte på nytt igjen 1. januar 2012!!!!! 1
Viljaa Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Lykke til :D Synes klær er en bra motivasjonsfaktor. Når jeg går OPP i vekt, merker jeg det jo først og fremst på klærne også, så hvorfor ikke motsatt? Har ikke kjøpt noen bukse mindre enn det jeg får på meg i butikken, men nå etter jula kjenner jeg at de fleste buksene har blitt litt stramme ja... Tok meg selv i en herlig dans for å få på meg buksa her om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå