luckyyou Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 Lurte på en ting, hvor lenge varer en mickey finn etter at den har blitt åpnet? Tok opp en for et par uker siden. Kan sikkert ta å smake på den, men er så pysete.
Gjest Tirkes Skrevet 28. desember 2011 #2 Skrevet 28. desember 2011 Snakker vi "apple sour" likøren? Den er vel rundt 18-20% eller noe? Alkoholen hjelper å holde den holdbar. Tilsvarende er vel Baileys. Har hatt åpnet baileysflaske i to måneder og den var fortsatt drikkbar. Står det noe på polets hjemmesider?
luckyyou Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2011 Snakker vi "apple sour" likøren? Den er vel rundt 18-20% eller noe? Alkoholen hjelper å holde den holdbar. Tilsvarende er vel Baileys. Har hatt åpnet baileysflaske i to måneder og den var fortsatt drikkbar. Står det noe på polets hjemmesider? ja, den er på 15%. Men fant ikke noe på polets hjemmeside heller. Men da kan jeg vel fint drikke den nå som den har stått i 2 uker da! ?
luckyyou Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2011 Står det ikke 4 måneder på flasken? det kan hende! Men jeg har ikke sjans i havet til å lese det som står med knøttliten skrift :/
Gjest Tirkes Skrevet 28. desember 2011 #6 Skrevet 28. desember 2011 ja, den er på 15%. Men fant ikke noe på polets hjemmeside heller. Men da kan jeg vel fint drikke den nå som den har stått i 2 uker da! ? Det gikk fint med meg. Hadde dilla på Mickey Finn i sommer, sjelden jeg drakk den opp på en uke... Ble ikke syk!
Lubbe Skrevet 28. desember 2011 #7 Skrevet 28. desember 2011 det kan hende! Men jeg har ikke sjans i havet til å lese det som står med knøttliten skrift :/ Måtte sjekke på en flaske jeg hadde stående, den skal holde seg i 4 mnd etter den er åpnet...
luckyyou Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2011 Måtte sjekke på en flaske jeg hadde stående, den skal holde seg i 4 mnd etter den er åpnet... Takk for svar !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå