Gå til innhold

Hvordan avbestille pakke på Ellos!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg visste ikke hvor jeg skulle plassere denne.

Jeg bestilte nettopp en pakke fra Ellos på nesten 1000,- men angret meg etter på, ettersom jeg kom på at jeg har tre pakker liggende i posten som må betales. Jeg bestilte i postoppkrav. Hvordan skal jeg få avbestilt pakken? Finner ikke noe på nettsidene til Ellos. Jeg kan vell returnere pakken når den kommer, men kan jeg gjøre det direkte på postkontoret UTEN å hente den hjem (betale for den)?

Dritt altså, at jeg ikke tenker lenger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du sender den i retur på postkontoret må du fortsatt betale gebyr. De har vel e-mail adresse eller telefon nummer du kan ringe for å avbestille? Bestiller aldri derfra, så eg har ikkje peiling.

Skrevet

Jeg kan vell sende en mail, men hvordan skal jeg skrive den? :/ Har aldri avbestilt over mail før..

Skrevet

Jeg visste ikke hvor jeg skulle plassere denne.

Jeg bestilte nettopp en pakke fra Ellos på nesten 1000,- men angret meg etter på, ettersom jeg kom på at jeg har tre pakker liggende i posten som må betales. Jeg bestilte i postoppkrav. Hvordan skal jeg få avbestilt pakken? Finner ikke noe på nettsidene til Ellos. Jeg kan vell returnere pakken når den kommer, men kan jeg gjøre det direkte på postkontoret UTEN å hente den hjem (betale for den)?

Dritt altså, at jeg ikke tenker lenger!

Du går inn på mine sider og mine bestillinger og returer. Der finner du bestillingen din. Klikk deg innpå den og der skal det være mulig å slette bestillingen. Men bare så lenge den fremdeles er åpen.

Skrevet

Fikk opp feilmelding og det er ikke mulig å registrere seg... Jeg bestilte uten å registrere meg.

Skrevet

Fikk opp feilmelding og det er ikke mulig å registrere seg... Jeg bestilte uten å registrere meg.

Da må du ringe dem.

Skrevet

Er det virkelig mulig!?!?! Det går ikke engang an å sende de en mail! Jeg får heller ikke registrert meg og det er ikke mulig å avbestille i det hele tatt. Om jeg ikke henter pakken på postkontoret, vil de da automatisk returnere den? Faen, så sint!

Skrevet

Da får jeg gjøre det når kundeservicen er åpen. Herregud, så utrolig idiotisk.

Skrevet

Er det virkelig mulig!?!?! Det går ikke engang an å sende de en mail! Jeg får heller ikke registrert meg og det er ikke mulig å avbestille i det hele tatt. Om jeg ikke henter pakken på postkontoret, vil de da automatisk returnere den? Faen, så sint!

Ja. Etter 14 dager. Men du må betale postoppkrav-avgift (det er vel 50-60 kr) og avgiftene som kommer med det å sende pakken tilbake (150 kr), så det vil du få tilsendt faktura på.

Skrevet

Du fikk ikkje bekreftelse på e-mail der det evt. står noe då?

Skrevet (endret)

Jeg har ikke erfaring med akkurat Ellos, men hos andre nettsteder var det nok greit å ringe kundeservice og forklare problemet. Jeg hadde trykket feil antall av samme produkt jeg skulle kjøpe (10 istedet for 1) og ringte med en gang og ba dem slette hele bestillingen så at jeg kan bestille på nytt bare 1 vare. Det var ikke mulig å slette det hele gjennom Min Side, derfor måtte jeg kontakte dem og snakke med dem. Det gikk greit det, men man må handle raskt.

Endret av Drizzt
Skrevet

Jeg bestilte også fra ellos i går, også til over 1000 :) de kunne ikke bekrefte at jeg hadde fått 40% rabatt og at alle varene var på lager, fordi klokka var etter 23.00 (jeg oppdaget at tilbud med 40% gikk ut ved midnatt, så måtte bare handle). Men så neste dag var alt i orden - jeg gikk inn på bestillinger og så at alt var til redusert pris. Så det er bare å se når kundeservice er åpnet, så hjelper de deg, tenker jeg. Jeg har aldri avbestilt noe fra ellos, ikke returnert heller - kjøper bare det jeg trenger og tenker godt på hva jeg skal gjøre med klærne hvis de ikke passer. Men det meste har jo passet fint, og jeg hater og returnere, så jeg var heldig. Skriv hvordan de på ellos reagerte, sånn at vi også vet hvordan det går hvis man vil avbestille!

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg kommer aldri mer til å kjøpe noe som helst fra Ellos etter at de ikke godtok en avbestilling jeg gjorde som de selv bekreftet pr e-post.

Jeg ville både ringt OG sendt e-post og bedt vedkommende du snakker med oppgi sitt navn og bekrefte til deg skriftlig at pakken er avbestilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...