Gå til innhold

Hvordan skal du ha håret ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei fellow brides :bryllup:

Nå som skoene er i boks så er det neste prosjekt: hvordan skal jeg være på håret?

Har sett på nett, men enda ikke funnet en jeg helt har falt for.

Hvordan skal du være på håret? Skal du ha det oppsatt eller løst? Har du noen bilder fra nett med fine frisyrer? Tips til bra sider for oppsett?

Og hvis noen kunne vært så hjertelige: Kom gjerne med tips om hva du mener passer til denne kjolen: http://www.elizabethpassion.com/en/collections/new-collection-2012/e-2494t

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Hei fellow brides :bryllup:

Nå som skoene er i boks så er det neste prosjekt: hvordan skal jeg være på håret?

Har sett på nett, men enda ikke funnet en jeg helt har falt for.

Hvordan skal du være på håret? Skal du ha det oppsatt eller løst? Har du noen bilder fra nett med fine frisyrer? Tips til bra sider for oppsett?

Og hvis noen kunne vært så hjertelige: Kom gjerne med tips om hva du mener passer til denne kjolen: http://www.elizabethpassion.com/en/collections/new-collection-2012/e-2494t

Jeg vurdere 1 av disse 4 som jeg legger ved. Vil ha alt opsatt, siden jeg går mye med håret rett ned til vanlig, og vil pynte det ekstra denne dagen. Jeg har type langt hår, under brystene, veldig tykt og stridt, så ingenting sitter. Julaften krøllet jeg håret, før jeg var ferdig med hele hodet, var de første krøllene ute. Oppsatt på meg.

post-43528-0-66016700-1325108207_thumb.j

post-43528-0-85882800-1325108215_thumb.j

post-43528-0-36419500-1325108229_thumb.j

post-43528-0-98645400-1325108244_thumb.j

Skrevet

Veldig fine frisyrer du har funnet :) Likte den første best.

Skrevet (endret)

Jeg vil ha håret oppsatt, har følt meg sååå fin når jeg har prøvd kjoler og fått opp håret samtidig. Og som Solstråla har jeg alltid håret løst ellers, så på bryllupsdagen vil jeg være mer pynta enn vanlig :D

Forslag 1

Forslag 2

Forslag 3

Liker veldig godt løst oppsatte frisyrer med litt krøll :)

Endret av must
Skrevet

Den Eva Longoria frisyren er kjempefin. :)

Skrevet

Bestemte meg for å droppe den, det blir for mye til den kjolen. Får finne noe enklere.

Skrevet

Jeg hadde det løst med litt krøller og med en slik tiarahårbøyle. Brukte ikke slør.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Denne var helt nydelig, og det var kjole du har valgt også!! :rodmer:

Taaaakk :klemmer:

Skrevet (endret)

Jeg tipser dere om denne youtubebrukeren som har masse fine oppsett:)

Min lenke

Endret av Armitage
Skrevet

Wow! For en råbra side! Denne kan jeg jo bruke mange ganger. Takk takk!

Skrevet

Jeg skal ha håret halvveis opp, halvveis ned (Kate Middleton-ish), med bølger og muligens noen småfletter (har langt hår). Skal ha slør, og det blir enklest med en sånn frisyre. Jeg tenker litt annerledes enn et par ovenfor her, jeg vil ha håret i en forseggjort versjon av frisyren jeg vanligvis bruker. Vil helst se ut som meg selv, og for min del blir oppsats helt feil. (har hatt håret i en flott oppsats som bryllupsgjest en gang, og følte meg ikke fin).

Kjolen din er absolutt nydelig! Etter min mening er delvis løst hår finere til en sånn kjole enn en stram oppstas, fordi du mister litt av det ville og romantiske med håret helt opp. Med håret opp ville jeg valgt noe litt mykere, a-la forslagene til must.

Skrevet

Jeg har lyst til å ha det ganske løst med noe krøller. Men er ikke helt sikker. Hvordan fester man et eventuelt slør da? Eller kanskje det er best å droppe slør?

post-54437-0-93162800-1325151448_thumb.j post-54437-0-58696400-1325151546_thumb.j

post-54437-0-60820600-1325151560_thumb.j

Skrevet

Jeg tenker som Tillie, jeg vil ha en penere utgave av en frisyre jeg kunne gått med ellers. Så jeg skal ha løse køller som er litt satt opp for å få håret vekk fra ansiktet. Sett akkurat de samme frisyrer som Dhalia faktisk, og kommer nok til å ha noe ala det. Frisøren min klipper av kammen og syr fast sløret til en fleste under håret. Hvis du ikke vil det er det vel bare å lirke kammen nedi håret på et eller annet vis. Må pervers det ut på forhånd da :)

Skrevet

Jeg har tenkt på det, om jeg skal gjøre noe som er helt annerledes og veldig flott, eller noe som er en finere versjon av hva jeg vanligvis bruker. Denne: http://www.google.no/imgres?q=brud+oppsett&um=1&hl=no&biw=1366&bih=653&tbm=isch&tbnid=BT1nLX5zXTVAVM:&imgrefurl=http://marthenordskog.wordpress.com/tag/frisyre/&docid=X4O6_m_9CpeBFM&imgurl=http://marthenordskog.files.wordpress.com/2010/08/img_0704.jpg&w=3000&h=4000&ei=XmH8TvnANoTn-gbp7ti9BQ&zoom=1&iact=hc&vpx=342&vpy=260&dur=6061&hovh=259&hovw=194&tx=140&ty=103&sig=107080270462126764131&page=6&tbnh=133&tbnw=105&start=117&ndsp=22&ved=1t:429,r:16,s:117 er noe som er litt "meg", men samtidig er jeg redd jeg kommer til å føle meg for kjedelig på håret. Brudepikene kommer jo til å ha akkurat samme frisyre :P

Skrevet

Frisyrene til Dhalia var råfine :) Spesielt nummer 2.

Skrevet

Jeg har lyst å ha det opp i en klassisk knute med en pen hårspenne i, uten slør. Håret mitt er nå ganske så bob-aktig og lite pent, så jeg sparer for harde livet^_^

Skrevet

Jeg hadde alt håret oppsatt fordi jeg pleier å ha det i hestehale, ville være "meg selv" bare finere på bryllupsdagen. Siden kjolen min var enkel, kunne frisøren gjøre mer med håret. Hun ville ikke lage håret veldig detaljert om kjolen hadde mange detaljer.

Håret mitt lignet litt på tredje bildet som solstråla88 har lagt ut, bare lenger opp på hodet

Finn noen alternativ, så tar du med deg bilde av kjolen og alternativene til frisøren på prøvetimen, så finner sikkert hun/han ut av hva som passer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...