AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 Høret den på radioen i går, den er litt trance/techno-aktig, veldig lystig. En gjentakende setning var "Underneath my skin, underneath my" men jeg finner ingen passende treff på det på google/youtube. Jeg tror sangen er ganske ny, har i hvertfall ikke hørt den før. Noen som vet?
spørsmålstegnet Skrevet 28. desember 2011 #2 Skrevet 28. desember 2011 Høret den på radioen i går, den er litt trance/techno-aktig, veldig lystig. En gjentakende setning var "Underneath my skin, underneath my" men jeg finner ingen passende treff på det på google/youtube. Jeg tror sangen er ganske ny, har i hvertfall ikke hørt den før. Noen som vet? Shakira - Underneath Your Clothes ? Er det den, så er google til god hjelp
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 Har du søkt på spotify? "Underneath my skin" gir mange treff.. men nå vet jeg jo ikke om det er det som er tittelen på sangen
Gjest Bustenskjold Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 Nick Bridges & Amanda Wilson - Underneath My Skin ?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 Nei, det er ingen av dem. Jeg har googla, youtuba og spotify-a som en gal.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #6 Skrevet 28. desember 2011 Jeg fant den, bomma litt på både teksten og sjangeren. "Underneath my skin there's an eagle". Donkeyboy med City boy.
Gjest Bustenskjold Skrevet 28. desember 2011 #7 Skrevet 28. desember 2011 Jeg fant den, bomma litt på både teksten og sjangeren. "Underneath my skin there's an eagle". Donkeyboy med City boy. Da ble det noe annet ja
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #8 Skrevet 28. desember 2011 Da ble det noe annet ja Verste er at den ikke var så bra som jeg forestilte meg heller Bummer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå