monja Skrevet 21. desember 2003 #1 Skrevet 21. desember 2003 Du skal pusse opp hjemme, og gjør en avtale med håndverkerne om å betale 90 000 kroner for arbeidet. Etter halvgjort jobb får du regning på halve beløpet, som du straks betaler. Arbeidet fullføres, men det kommer aldri noen regning på restbeløpet. Hva gjør du?
Gjest Madam Felle Skrevet 21. desember 2003 #2 Skrevet 21. desember 2003 Venter til regningen kommer, for den kommer nok. Men skulle den ikke komme, hmmm enten blir det sparte penger, eller en tar kontakt selv. Har ikke hørt om noen som ikke sender ut regning så jeg vet faktisk ikke hva jeg ville gjort.
Gjest Tex Skrevet 21. desember 2003 #3 Skrevet 21. desember 2003 Satt pengene på en annen konto og ventet.
Gjest Tex Skrevet 21. desember 2003 #4 Skrevet 21. desember 2003 Satt pengene på en annen konto og ventet. Jeg har ennå ikke fått regning på kjøleskapet jeg kjøpte i 1995.....
14062003 Skrevet 25. desember 2003 #5 Skrevet 25. desember 2003 En ting er sikkert: ikke betal alt etter halvferdig jobb! Skulle ikke tro at folk var så dumme i dag, men vi klarte det. Og etter at vi betalte, ble det liksom ikke gjort noe mer. Merkelig! 50.000 rett ut i lufta! Og selv om firmaet ikke besvarer verken Forbrukerråd eller Forbrukertvistutvalget, så skal de tas via inkasso eller Forliksråd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå