Gå til innhold

hva skjer i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff som jeg plutselig fikk skikkelig lyst til å dra ut! men så kom jeg på at de fleste har normale jobber der de må jobbe disse romjulsdagene. hva skal du i kveld? :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir bytur her.

Har alltid fri i romjulen, så der er 5 dager til å slå ut håret på.. Skål!

Skrevet

I kveld skal jeg brette julekurver. :)

Skrevet

Har vasket huset, nå er jeg i full gang med å grise det til igjen :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

være hjemme med barn.

• Liker 1
Skrevet

Er pjusk og syk, så jeg tuller meg inn under pleddet med varm te og PC spill hele kvelden. :)

Skrevet

Skal starte rundvask av alle klær, bad og kjøkken til skolestart, jeg må ha det ryddig, og rutinene i orden før jeg møter hverdagen igjen! :P Skal også sette opp en diett/treningsplan, så jeg får inn formen før badstua i Åre i januar :)

Gjest snoopy_93
Skrevet

Skal ingenting i kveld. Håper kjæresten kommer en tur, for ser han i så fall ikke før etter nyttår en gang. Ellers så er det tidlig i seng og tidlig opp i morgen, for da er det hjem for nyttår!

Skrevet

Filmkveld med venninne og sove søtt snart :)

Skrevet

Er i hjembyen min og planen var egentlig å dra ut med alle vennene mine som jeg ikke har sett på et år, men har vært sjuk siden første juledag og går glipp av all romjulsmoroa :(

Skrevet

Har akkurat spilt med kjærestens ps3 (som jeg ga i julegave, hihi), nå ligger vi bare i senga og ser på film :)

Gjest Tidssone
Skrevet

Hva er årsaken til at de som ikke er single, svarer på tråder i singelforumet?

Slik jeg oppfatter det, er en slik tråd som dette myntet på andre single og hva de skal i kveld. Altså, hva man gjør når man er singel i romjulen og sånt noe.

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Jeg synes også det er rart at folk svarer i singeltråder når de skal "kose seg med kjæresten"......

Jeg er ute med venner nå i romjula, men i kveld blir det kveldsmat med besteforeldre, søsken og foreldre. Må nesten se de litt også, selv om jeg er atter så singel ;)

Skrevet

Jeg synes også det er rart at folk svarer i singeltråder når de skal "kose seg med kjæresten"......

Hehe, fort gjort å klikke seg inn fra forsiden, og ikke sjekke hvilket underforum man svarer i.

Skrevet

Hehe, fort gjort å klikke seg inn fra forsiden, og ikke sjekke hvilket underforum man svarer i.

La faktisk ikke merke til at jeg var i Singelforumet før du skrev dette :sjenert:

Gjest Tidssone
Skrevet

Fnis. Tenkte ikke på at man kan klikke seg inn fra forsiden.

Tenkte bare at det _kan_ svi litt for noen når de legger ut "litt-ensom-i-kveld-tråd" og så kommer folk susende inn og forteller at de skal kosemose med kjæresten.

Skrevet

Kan jo si hva jeg gjorde i kveld..

Trente - alene

kjørte meg en tur - alene

har vært singel en stund nå... kjedelig..

nå får jeg ikke sove og sitter og leser en bok på nb bokhylla og surfer på kg... :P

Bitter, nei? :P

Gjest Nuppdupp
Skrevet

i dag er det fredag!!! :legrine: hihi. da blir det vel en øl. får se :)

Skrevet

ikveld skal jeg pleie kjæresten min som har fått en nerve i klem.. :(

Skrevet

Idag skal jeg bare slappe av å lade opp til jobb i morgen tidlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...