Glawii Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 Når jeg skal velge forsidebilde får jeg bare beskjeden om at det må være så og så stort. Står "minst 399 piksler bredt". Har noen peiling?
LovelyMonroe Skrevet 28. desember 2011 #2 Skrevet 28. desember 2011 Du tenker på hvordan du skal forstørre filen?
Glawii Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2011 Ja? Jeg søker etter bilder jeg vil ha som 2kjærlighet" eller "togskinner". alle bidlene er for små
*Numi* Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 Du kan søke etter størrelse på Google også, under avansert søk. Å gjøre bildefiler større er ikke bare bare. De blir gjerne pixlerte/kornete, så det beste er å finne et bilde som er stort nok. Du kan jo også søke på engelsk, så øker du søkeomfanget. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 .. men husk å ikke bruke bilder som tilhører andre..
Glawii Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2011 Se der ja, det viste jeg ikke. Takk for svar Har jeg ikke lov å bruke bilder jeg finner på google?
LovelyMonroe Skrevet 28. desember 2011 #7 Skrevet 28. desember 2011 Vet ikke helt om jeg henger med her, men viss du vil forstørre bildene dine, altså bildefilene dine før du legger dem ut på facebook kan du gjøre dette via Photoshop, på image size, men nå har jo ikke alle photoshop heller.
Glawii Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 29. desember 2011 Nei jeg har ikke photoshot tror jeg. Ikke som jeg vet om ihvertfall. Det er denne nye facebook tidslinjen. så kan man legge ut sånn forsidebilde. Og det må tydeligvis være så og så stort. Mene r det ulovelig å bruke bilder jeg finner på google?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå