AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 Har denne mnd tatt pergo og ovitrelle. Ovitrelle inneholder HCG og kan gi utslag opptil 10 dager etter sprøyten er satt. I dag er det 15 dager siden sprøyten ble satt og 13 dager siden eggløsning. Tok en g.test nå på GANSKE utvannet urin pga mye drikke i forkant (klarte ikke vente mer ) Det kom da en strek etter 15 sek som ble sterkere og sterkere. Tør jeg håpe at det er en spire eller bare ovitrelle som tuller med meg. Kan virkelig 1,5 år med prøving og fortvilelse endelig være over???? Takknemlig for alle svar Ps: skal ta en ukeindikator i kveld. Må bare få mer konsentrert urin først
Athene Skrevet 28. desember 2011 #2 Skrevet 28. desember 2011 15 dager etter at sprøyten er satt skal HCG være ute av kroppen. Så jeg våger meg frempå med en forsiktig gratulerer! Ikke for å uroe deg, men gi det litt tid, og gjerne en blodprøve hos legen for å sjekke at hcg stigningen er i orden, før du hopper i taket. Jeg har opplevd to kjemiske (positiv test rundt IKM, for så å begynne å blø noen dager senere) i forbindelse med inntak av hormonpreparater. Det gir en viss økt sannsynlighet for at ikke alt er som det bør være. Men sannsynligvis går dette helt fint, krysser fingrene for deg.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 15 dager etter at sprøyten er satt skal HCG være ute av kroppen. Så jeg våger meg frempå med en forsiktig gratulerer! Ikke for å uroe deg, men gi det litt tid, og gjerne en blodprøve hos legen for å sjekke at hcg stigningen er i orden, før du hopper i taket. Jeg har opplevd to kjemiske (positiv test rundt IKM, for så å begynne å blø noen dager senere) i forbindelse med inntak av hormonpreparater. Det gir en viss økt sannsynlighet for at ikke alt er som det bør være. Men sannsynligvis går dette helt fint, krysser fingrene for deg. Håper så inderlig det Tok nettopp en test med ukeindikator som viste 2-3 uker på displayet som da vil si 4-5 uker på vei? Den ville vel ikke vist det hvis det sprøyten som "snakket"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå