Gå til innhold

God (og rimelig) selvbruner?

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa
Skrevet

Er det noen som har tips om en god og rimelig selvbruner? Er Body Shops FakeIt-spray noe tess?

Lei av å se ut som et spøkelse nå, og sol er ikke akkurat overskuddvare i denne verdensdelen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker FakeIt på tube. Er fornøyd med den, men må smøre på et par ganger før det blir noe farge av det. Jeg kjøpte farge light/mediumsist, fordi jeg er blek om vinteren, men skulle nok heller kjøpt en tone mørkere.

Skrevet

Klarer ikke å dy meg- men Lancôme har en råbra selvbruner til vinterbleke ansikter- ett hakk dyrere i pris, ja- men en sikker vinner. Dessuten avhenger det litt av om du ønsker selvbruning til bare selve ansiktet, eller hele kroppen generelt?

Skrevet
Jeg bruker FakeIt på tube. Er fornøyd med den, men må smøre på et par ganger før det blir noe farge av det. Jeg kjøpte  farge light/mediumsist, fordi jeg er blek om vinteren, men skulle nok heller kjøpt en tone mørkere.

:enig:

Jeg har også den i light/med. Gir kanskje litt lite farge, slik at man må smørre på to g. Men samtidig slipper man at fargen blir veldig mørk og ser unaturlig ut, spesielt hvis man har lys nordisk hudfarve.

Skrevet
Klarer ikke å dy meg- men Lancôme har en råbra selvbruner til vinterbleke ansikter- ett hakk dyrere i pris' date=' ja- men en sikker vinner. Dessuten avhenger det litt av om du ønsker selvbruning til bare selve ansiktet, eller hele kroppen generelt?[/quote']

Har du noe pris & navn på denne ?

Har prøvd en fra Lancome, en oransje flaske.

Men husker ikke hva den het mer konkret.

Skrevet
Har du noe pris & navn på denne ?

Har prøvd en fra Lancome, en oransje flaske.

Men husker ikke hva den het mer konkret.

Navnet er Lancôme- Sôleil Flash Bronzer. Husker dessverre ikke pris- men tar jeg ikke grudig feil, lå den under tohundre iallefall. Stemmer forøvrig at det er en orange, gjennomsiktig og avlang flaske.

Gjest Tristessa
Skrevet

Når dere mener at den er for lys, hva er lyst da? Sånn at det knapt synes, eller slik lys en er etter et par dager i solen? Siden jeg er hvit som et spøkelse nå om vinteren, skulle jeg gjerne hatt noe som ikke får meg til å se helt pepperkake ut. Men slik jeg har forstått det, blir fargen mørkere etter et par påføringer, så da får det vel heller bare stå til da. Bedre å begynne forsiktig, tror jeg.

Hva Lancome angår, får den testes når lommeboken gir klarsignal!

• 2 måneder senere...
Gjest Tristessa
Skrevet

Har prøvd Lancomes sprayselvbruner nå, synes faktisk det går ganske snappy, jeg! Har sprayflasken, så det er bare å spraye på, gni inn, vente litt og så kle på seg. Kjapt og greit og nå begynner armene å bli brune allerede!

Skrevet

Jeg er fan av selvbruneren fra lacome, bruker en melk som har orange flaske og den er for kropp og ansikt. Men blir ikke veldig brun, men sånn litt farge. Tror den kostet 205 sist jeg kjøpte det.

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Jeg bruker Lancomes Flash Bronzer, men jeg bruker den orange ståtuben som heter Leg Gel. Men selv om den er til bena fungerer den kjempebra på resten av kroppen også :oops:

Fin brunfarge og litt skimmer.

Skrevet

Vil bare bryte inn i tråden litt for å si at Fake It fra Body Shop lukter forferdelig dårlig, og jeg tror den er veldig parfymert får jeg har alltid fått kviser når jeg bruker den! :-(

Nå bruker jeg ansikts-selvbruneren til Christian Dior, men den er ganske dyr!

Skrevet

Fake it fra body shop komvel på nr to i TV2 hjelper deg testen for en stund siden. Har tenkt å prøve den jeg...

Gjest Ethereal
Skrevet

Den ENESTE selvbruneren som gir noen som helst farge hos meg, er skummet fra Piz Buin i max tan. Men den tørker ut huden, og stinker potetgull.

Nå har jeg akkurat tabba meg ut og kjøpt selvbruningskrem for ansiktet fra Dior, og den gir INGEN farge whatsoever! Neste gang jeg bestiller fra LF, skal jeg slenge på en prøvepakke St Tropez, for nå er jeg lei.

Skrevet

Ethereal, har du prøvd å påføre et nytt lag etter 3 timer - uten å ta av det første?

Det funka for meg ivertfall :kul:

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har prøvd det meste, dessverre. Spesielt den Dior-saken irriterer meg. 200kroner kastet ut vinduet. Eneste som fikk farge, var øyenbrynene, som ble gule.

Gjest Cuddly
Skrevet

Dette med å påføre på nytt etter 3 timer sto det på Dior bruksanvisninga -vet ikke om det funker med alle typer selvbruning...

Har du den for ansikt?

Gjest Ethereal
Skrevet

Jepp, er den jeg har. Jeg har hørt med hudpleiere hva grunnen kan være, men de bare klør seg i hodet. Jeg virker å være immun mot de fleste selvbruningskremer.

Gjest Tristessa
Skrevet

Det er jo en liiiten prosent som selvbruningskremer ikke fungerer på. Kanskje du er i mindretall, Etheral?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...