Heidi:) Skrevet 21. desember 2003 #1 Skrevet 21. desember 2003 Har ganske korte øyenvipper og ikke er det særlig fyldige heller, har prøvd en del forskjellige typer men har ikke funnet en som jeg har blitt skikkelig fornøyd med. Er det noen som har et tips om en mascara som forlenger og gir fylde?? som kan garantere at den er bra og har prøvd den selv?
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2003 #4 Skrevet 21. desember 2003 Diorshow! Kjøpte Helena Runesten denne gangen, extravagant. Den var ikke bra syns jeg...
Gjest Virvel Skrevet 21. desember 2003 #5 Skrevet 21. desember 2003 Kanebo 38 °C! Den kunne kanskje gitt mer lengde og fylde, men spør du meg finnes det ingen bedre. Den svir litt i lommeboka til en fattig student, men ååå som den er verdt det. (165 kroner på Esthetique.)
Tusseline Skrevet 21. desember 2003 #6 Skrevet 21. desember 2003 Har vært innom en rekke forskjellige mascaraer- blant dem; dyre, samt rimelige. Men, favoritten har falt på Rimmels Exaggerate mascara- som er av den rimelige typen, og jeg kan ikke skryte nok. Har fått flere positivt snakk tilbake også- der de fleste kommenterer den merkbare forskjellen med tanke på fylde og lengde. Worth a try, da den er billig som rakkern'!
Nitha Skrevet 22. desember 2003 #8 Skrevet 22. desember 2003 Kanebo 38 °C! Den kunne kanskje gitt mer lengde og fylde, men spør du meg finnes det ingen bedre. Den svir litt i lommeboka til en fattig student, men ååå som den er verdt det. (165 kroner på Esthetique.) Fru Nitha
Tjorven Skrevet 22. desember 2003 #9 Skrevet 22. desember 2003 Kanebo 38 °C! Den kunne kanskje gitt mer lengde og fylde, men spør du meg finnes det ingen bedre. Den svir litt i lommeboka til en fattig student, men ååå som den er verdt det. (165 kroner på Esthetique.) Denne er kjempegod, spesielt om man skal være med på selskapeligheter der man lett kan felle en tåre. Den sitter som støpt! Bruker ellers Maybelline full`n`soft i very black og er kjempefornøyd med den også!
Heidi:) Skrevet 22. desember 2003 Forfatter #10 Skrevet 22. desember 2003 Har brukt en fra max faktor, men den syns jeg bare klumper seg og ikke holder den noe særlig heller..Får forsøke en av de dere har annbefalt:) takk for tipsene og en riktig god jul til alle:)
bippbipp Skrevet 25. desember 2003 #11 Skrevet 25. desember 2003 Double Extension fra Lòreal Først tar du på et hvitt underlag og selve mascaraen rett etterpå. Den gir deg lange, fyldige øyenvipper.. :D Koster ca. 160 kr.
Gjest Brunhilde Skrevet 26. desember 2003 #12 Skrevet 26. desember 2003 Double Extension fra Lòreal Først tar du på et hvitt underlag og selve mascaraen rett etterpå. Den gir deg lange, fyldige øyenvipper.. :D Koster ca. 160 kr. Men hvis det regner går du rundt med hvite øyevipper - fargen vaskes nemlig av, men ikke det hvite underlaget!
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2003 #13 Skrevet 26. desember 2003 Jeg har prøvdt både spetacular og generous av Helena Rubinstein,men så veldig bra var de ikke.Så kjøpte jeg diorshow av christian dior og den er kjempebra.veldig stor kost men det er en øvelse sak.Se ikke bare på prisen,men på innholdet også. Dior inneholder 11,5 ml. og H R Inneholder 5,5 og 7,5 .Det er jo kjempe stor forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå