AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 Sekretærjobb, administrativt. Får 190 i min nåværende jobb, samme oppgaver. Hvor mye kan jeg kreve om jeg skal begynne å jobbe hos for et konsulentfirma? Har jobbet for de før, med fattiglønn, 120 kr timen......
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #2 Skrevet 28. desember 2011 Sekretærjobb, administrativt. Får 190 i min nåværende jobb, samme oppgaver. Hvor mye kan jeg kreve om jeg skal begynne å jobbe hos for et konsulentfirma? Har jobbet for de før, med fattiglønn, 120 kr timen...... Det varierer hvilket firma det er og hvor mye de er villige til å betale. Jeg er sekretær selv og har flere venninner som jobber via konsulent firma. Dersom du jobber på prosjekt kan du kreve litt mer pga at det gjerne er mer hektisk aktivitet der. Ene venninna mi har 250 i timen, andre har faktisk fått til å få 270. De har riktignok noen år på baken. Jeg hadde 200 som ny. En annen jeg kjenner som er yngre enn meg men med mer erfaring har 225. Varierer veldig som du ser:)
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 Har du utdanning? Og hvilken utdanning har veninnene dine? Er dette kjente konsulentselskap, tenker adecco, manpower osv.... Jeg har 2 år universitet, neste år blir jeg ferdig med bachelor...
Zesaria Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 Helt usannsynlig å få over 200 pr. time som sekretær via konsulentfirma ala manpower, adecco etc.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 Helt usannsynlig å få over 200 pr. time som sekretær via konsulentfirma ala manpower, adecco etc. Jeg tenker Manpower er mer bemanningsbyrå. Konsulentfirma gir bedre lønn enn bemmanningsbyrå...Det er ikke usannsynlig å få mer enn 200, men kanskje ikke realistisk. Kan nevne at hun ene jeg jobbet med var hyrt inn via Manpower, og hun fikk 212,5 i timen. Hun skiftet til et konsulentfirma, og gikk opp til 230 i timen, på SAMME jobb. Manpower betaler ikke minst men heller ikke mest. F.eks. Omega betaler bra, Xtra personell synes jeg ligger under Manpower på lønnsnivå, men det er jo gjerne bare for dem som de leier ut til administrative oppgaver.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #6 Skrevet 28. desember 2011 Helt usannsynlig å få over 200 pr. time som sekretær via konsulentfirma ala manpower, adecco etc. ja, dessuten skal de tjene penger på deg, så vil ikke anbefale manpower eller adecco
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå