Gjest BamseB Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 God aften godtfolk! I kveld skal jeg vinne 200 millioner. Hva i alle verden skal jeg gjøre med sånne verdier? Klart, det forsvinner fort mange millioner i eiendom og leketøy, men det vil fortsatt være en god slump igjen. Må vel donere bittelitt til foreningen for de som får røde øyne på bilder eller noe. 1
Betty2 Skrevet 28. desember 2011 #2 Skrevet 28. desember 2011 he he he, kjøp deg et dyrt og bensin drevet leketøy, til veien. Og et stort leketøy til sjøen, som inneholder et lite rask leketøy, så du kan få ut litt farts adrenalin.... evt lei deg en privatjet neste gang du skal på ferie etter disse invisteringene, så har du ikke så mye luksus problem lengre.
Drizzt Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 Det blir ikke noe luksusproblem for deg, BamseB. Kanskje neste gang.
Nimorna Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 Jeg synes du burde veksle hele premien inn i kronestykker og femtiøringer. Da kan du bygge en pengebinge lik den onkel Skrue har! Det blir bare enda morsommere når du skal betale for leketøyet Betty foreslo, og du må leie tjenere til å trille trillebårene med femtiøringer. 1
Gjest BamseB Skrevet 29. desember 2011 #6 Skrevet 29. desember 2011 Ble visst ingen premie i går Jeg synes du burde veksle hele premien inn i kronestykker og femtiøringer. Da kan du bygge en pengebinge lik den onkel Skrue har! Det blir bare enda morsommere når du skal betale for leketøyet Betty foreslo, og du må leie tjenere til å trille trillebårene med femtiøringer. Har vært inne på tanken Enten det eller fylt et badekar med 500-lapper Båt er uaktuelt!!
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #7 Skrevet 29. desember 2011 Her finner du noen knakende gode forslag til hva du kan bruke pengene på. For å yte litt ekstra service har jeg klippet ut og limt inn for dere som ikke gidder å trykke på linken: Velger du å ta ut premien i hundrelapper (danske sådan) vil du ha en europall med to meter høye seddelbunker og en vekt på halvannet tonn. Vil du virkelig smykke deg med rikdommen, kan du tre den i kronestykkeform på et snøre og lage et 2432 kilometer langt smykke. For den bilinteresserte er det bare å rydde plass i garasjen til 28 flunkende nye Ferrarier, eller ta inn på kongesuiten på Hotel George V i Paris og bli boende der i tre år. Om du har kastet deg på lavkarbobølgen, kan du glede deg over at lykketallspotten gir deg økonomisk handlingsrom til å kjøpe 3.934.837 halvkilospakker med meierismør levert hjem på døra. Eventuelt kan du kjøpe deg en flokk med 11.214 melkekuer og kinne smøret selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå