Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2003 #1 Del Skrevet 21. desember 2003 Noen som vet hvilke butikker som selger kredittkortholdere i metall? Er det veskebutikker? Kan ikke huske å ha sett det noe sted, og jeg skulle gjerne ha kjøpt en i børstet stål eller aluminium til en kompis (ikke så altfor dyr, det er bare en oppmerksomhet). Noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 21. desember 2003 #2 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg kjøpte i en veskebutikk, de hadde mange forskjellige typer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 21. desember 2003 #3 Del Skrevet 21. desember 2003 Finnes hos noen gullsmeder også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 21. desember 2003 #4 Del Skrevet 21. desember 2003 Finnes hos noen gullsmeder også. Ja, men de fleste har kun i sølv da, så hvis det er en billig hun er på jakt etter tror jeg hun bør oppsøke en veskebutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2003 #5 Del Skrevet 21. desember 2003 Tusen takk! Var du i en kjedebutikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 21. desember 2003 #6 Del Skrevet 21. desember 2003 Husker ikke om det er en kjedebutikk, men de har nok i de fleste veskebutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. desember 2003 #7 Del Skrevet 21. desember 2003 Carlings har tøffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 21. desember 2003 #8 Del Skrevet 21. desember 2003 Tanum (faktisk!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. desember 2003 #9 Del Skrevet 21. desember 2003 Jernia har kortholdere. Artista på Byporten i Oslo. Bokhandlere. Mique. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitterchick Skrevet 22. desember 2003 #10 Del Skrevet 22. desember 2003 Carlings har tøffe! Bare vær forsiktig! Jeg kjøpte en kortholder hos Carlings i brunt skinn, og med magnetlås. Jeg spurte spesifikt om magnetlåsen siden man ikke skal ha magneter i nærheten av kort, men ble forsikret om at den var trygg pga at "innmaten" var en metall- og plastplate som lå mellom magneten og selve kortene. 3 dager etterpå og dagen før sommerferien virket ingen av mine 3 kort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. desember 2003 #11 Del Skrevet 22. desember 2003 Ja, men de fleste har kun i sølv da, så hvis det er en billig hun er på jakt etter tror jeg hun bør oppsøke en veskebutikk. En del har i børstet stål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 22. desember 2003 #12 Del Skrevet 22. desember 2003 Rafens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 22. desember 2003 #13 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg så på Jack And Jones. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. desember 2003 #14 Del Skrevet 23. desember 2003 Bare vær forsiktig! Jeg kjøpte en kortholder hos Carlings i brunt skinn, og med magnetlås. Jeg spurte spesifikt om magnetlåsen siden man ikke skal ha magneter i nærheten av kort, men ble forsikret om at den var trygg pga at "innmaten" var en metall- og plastplate som lå mellom magneten og selve kortene. 3 dager etterpå og dagen før sommerferien virket ingen av mine 3 kort... Vet om mange som har hatt samme problemer med lommebøker med magneter, så holder magneter langt unna kort generelt. Den jeg kjøpte til sambo var i stål uten magnet :D Bra du sier fra, for det er en utrolig kjedelig situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitterchick Skrevet 23. desember 2003 #15 Del Skrevet 23. desember 2003 Vet om mange som har hatt samme problemer med lommebøker med magneter, så holder magneter langt unna kort generelt. Den jeg kjøpte til sambo var i stål uten magnet :D Bra du sier fra, for det er en utrolig kjedelig situasjon. Veldig kjedelig. Spesielt når det skjer på værst tenkelige tidspunkt og banker ikke altid er de mest velvillige og hjelpsomme når man har småpanikk. Men har sett kortholdere i stål på Rafens. Men det var det visst noen som hadde nevnt allerede. God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2003 #16 Del Skrevet 23. desember 2003 Takk for alle tips! Har nå gått til innkjøp av en fra Bjørklund. Fant jammen en i første butikk jeg var i... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå