Gå til innhold

Hvor kjøper man egentlig kredittkortholder?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som vet hvilke butikker som selger kredittkortholdere i metall?

Er det veskebutikker?

Kan ikke huske å ha sett det noe sted, og jeg skulle gjerne ha kjøpt en i børstet stål eller aluminium til en kompis (ikke så altfor dyr, det er bare en oppmerksomhet).

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes hos noen gullsmeder også.

Ja, men de fleste har kun i sølv da, så hvis det er en billig hun er på jakt etter tror jeg hun bør oppsøke en veskebutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carlings har tøffe!

Bare vær forsiktig! Jeg kjøpte en kortholder hos Carlings i brunt skinn, og med magnetlås. Jeg spurte spesifikt om magnetlåsen siden man ikke skal ha magneter i nærheten av kort, men ble forsikret om at den var trygg pga at "innmaten" var en metall- og plastplate som lå mellom magneten og selve kortene.

3 dager etterpå og dagen før sommerferien virket ingen av mine 3 kort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men de fleste har kun i sølv da, så hvis det er en billig hun er på jakt etter tror jeg hun bør oppsøke en veskebutikk.

En del har i børstet stål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare vær forsiktig! Jeg kjøpte en kortholder hos Carlings i brunt skinn, og med magnetlås. Jeg spurte spesifikt om magnetlåsen siden man ikke skal ha magneter i nærheten av kort, men ble forsikret om at den var trygg pga at "innmaten" var en metall- og plastplate som lå mellom magneten og selve kortene.

3 dager etterpå og dagen før sommerferien virket ingen av mine 3 kort...

Vet om mange som har hatt samme problemer med lommebøker med magneter, så holder magneter langt unna kort generelt. Den jeg kjøpte til sambo var i stål uten magnet :D Bra du sier fra, for det er en utrolig kjedelig situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om mange som har hatt samme problemer med lommebøker med magneter, så holder magneter langt unna kort generelt. Den jeg kjøpte til sambo var i stål uten magnet :D Bra du sier fra, for det er en utrolig kjedelig situasjon.

Veldig kjedelig. Spesielt når det skjer på værst tenkelige tidspunkt og banker ikke altid er de mest velvillige og hjelpsomme når man har småpanikk.

Men har sett kortholdere i stål på Rafens. Men det var det visst noen som hadde nevnt allerede.

God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...