Gå til innhold

lage hylle til vinduet. Råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et vindu med mye innsyn, jeg har hatt slike cafe gardiner her - men synes det hindrer mye innsyn og tar mye av det ellers så lille kjøkkenet. SÅ jeg kjøpte noen fine stickers til å feste på halve vinduet med blomstermotiv i skygge. Det gir lys inn, men hindrer innsyn og var ganske så fint. Så planen var da å la overkappen henge men det ser allikevel tomt ut under...SÅ jeg tenkte å lage en slik hylle feks midt på vinduet - der hvor stickersen slutter....Her kan jeg sette litt grønt osv ogdermed blir det farger og hindrer innsyn. MEN hvordan feste denne hylle? Kan jo ikke feste i selve vinduet, for det er av den typen som drar utover i to hakk for å lufte...Da faller alt av om plata er festet til selve ruta. Kan jeg feste i selve karmen? Da går det an å lufte og lukke uten at plata blir berørt - men vil det bli pent? Ser for meg at plata kan komme litt langt ut og se litt rart ut?

Prøvd å google litt, men finner ikke særlig mye tilsvarende.. Hjelp anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant følgende:

http://www.google.no/search?hl=no&q=hylle+midt+i+vinduet&gs_sm=e&gs_upl=13063l15516l0l15594l20l15l0l0l0l0l266l2860l0.6.8l14l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&biw=1280&bih=853&wrapid=tlif132505727483910&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=jr36TrynOZH14QSwu4CxCA

Se på hylle på bilde nummer 1 - dette ser rotete ut - sikkert fordi den er plassert utenpå på selve karmen..(slik jeg egentlig tenkte)

Men på bilde nummer 3 og 4 ser den ut til å være plassert inne i selve karmen ( på innsiden) spørsmålet mitt er om jeg får åpnet vinduet mitt da..Det må jeg teste ut - MEN hvordan feste denne hyllen pent? Da skal det vel ikke akkruat være noen nostalgiske fine hylleknekter - men så små enkle som mulig..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...