Gå til innhold

Sex med fetter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Så jeg er veldig seksuelt tiltrukket til fetteren min. Vi ser hverandre veldig sjelden, men jeg klarer ikke slutte å tenke på å ligge med ham. Det virker som om han føler det litt likt med meg, men jeg tørr ikke spørre han.

Hva bør jeg gjøre? Er det galt å ha ligge med søskenbarn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Survival
Skrevet

Det får bli en vurderingssak for hver enkelt. Det er jo ingen lov som forbyr det, men jeg mener at det ikke er greit. Jeg syns det er unødvendig.

• Liker 1
Skrevet

Dere er faktisk i familie nesten..

men det får jo være ditt valg da. :sjenert:

Skrevet

For meg, og de fleste andre vil jeg tro, blir det altfor nære familiebånd. Men det er opp til deg selv, og selvfølgelig ham å vurdere.

• Liker 2
Skrevet

Gjør det du vil, men forvent motgang og kommentarer fra familien.

• Liker 1
Skrevet

Ikke ligg med fetteren din! Rett og slett.

Det blir feil på alle måter. Ser du ikke problemet selv?

Og det obligatoriske spørsmålet i underlige problemstillinger er selvfølgelig: hvor gammel er dere?

• Liker 3
Skrevet

Incest, en glede for hele familien......

Evt, tragedie. Kan du ikke finne noen andre å ligge med ?

Antar at du ikke ønsker ett forhold ut over dette.

Kansje dette med at det er forbudt er det som er pirrende, ikke vet jeg.

Jeg syns det virker som en dårlig ide.

• Liker 4
Skrevet

incest er det ikke, det er til og med lov å gifte seg med fetter/kusiner.

• Liker 1
Skrevet

Han er nesten broren din, i mine øyne :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Til info: sex mellom søskenbarn er ikke incest. Incest er sex mellom far/mor og datter/sønn, eller mellom søsken.

Men jeg synes likevel søskenbarn er i altfor nær familie til å ha sex.

• Liker 3
Skrevet

Skjønner at noen ser det som galt, men man føler det man føler....forresten er vi 16 år begge to.

Skrevet

Til info: sex mellom søskenbarn er ikke incest. Incest er sex mellom far/mor og datter/sønn, eller mellom søsken.

Eller mellom besteforeldre og barnebarn.

Skrevet

Men jeg synes likevel søskenbarn er i altfor nær familie til å ha sex.

:opplyser: Hvis barnet har sex med en veldig nær venn av familien (typisk filletante/filleonkel) kan dette også falle under kategorien incest, det handler mest om psykiske bånd.

• Liker 1
Skrevet

Skjønner at noen ser det som galt, men man føler det man føler....forresten er vi 16 år begge to.

kommer vel mest sannsynlig til å ende med pinlige situasjoner og traume, i hvert eneste møte dere har resten av livet, dere er i familie og det vil med stor sannsynlighet skje at dere møtes ved ulike anledninger. du skjønner det at man ser som oftest litt annerledes på sånt i voksen alder.

• Liker 2
Skrevet

Hvis du ikke syns det er galt, og ikke bryr deg om at noen syns det er galt, hvorfor spør du da?

Jeg ville helt klart latt være. Familie er familie, uansett om det er lovlig eller ulovlig jf lovbestemmelser.

• Liker 1
Skrevet

Dere er veldig unge. Jeg kan nesten garantere deg at hvis du gir etter for dette nå så vil det forfølge deg resten av livet.

Om du hadde følt at det å ha sex med fetteren din var uproblematisk så hadde du ikke spurt oss om hva vi mener.

Ikke gjør dette mot dere selv. Vær så snill.

• Liker 3
Skrevet

At noe er lovlig betyr ikke at det er riktig. Før i tiden var det mer vanlig at folk giftet seg med nære slektninger.

Men nå som det er lett å komme seg ut i verden burde man klare å finne seg noe annet, Også med tanke på at man i dag har kunskap om arv av sykdommer og slikt.

I kulturer hvor folk gifter seg med fettere og kusiner er det radikalt flere som rammes av arvelige sykdommer.

Hvis noen vil gifte seg med fetteren sin får de bare gjøre det, det har jeg ingenting med. Men mitt syn på det er at det er unødvendig.

Skrevet

dere kan ikke være seriøse? hun er 16 år. 16!!!!!!!!!!!! nei det er veldig galt å gjøre det. du kommer til å angre. mange gjør dumme valg når de er 16.. vent noen år, så skal du se det går over

• Liker 1
Skrevet

dere kan ikke være seriøse? hun er 16 år. 16!!!!!!!!!!!! nei det er veldig galt å gjøre det. du kommer til å angre. mange gjør dumme valg når de er 16.. vent noen år, så skal du se det går over

Kan ikke se at alder står noe sted. Med mindre man kan se noe sted at det er en mindreårig det dreier seg om skal man vel ikke anta at alle som vil gjøre rare ting er barn ?

Skrevet

Kan ikke se at alder står noe sted. Med mindre man kan se noe sted at det er en mindreårig det dreier seg om skal man vel ikke anta at alle som vil gjøre rare ting er barn ?

Hun har fortalt oss at både hun og fetteren er 16 år. Gå litt tilbake i tråden. :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...