Gå til innhold

liker menn våte kvinner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

når jeg har sex, eller før sexen, når vi ligger å koser og han skal til å fingre meg, så merker jeg at jeg blir så UTROLIG lett våt.. det var flaut, for en gang under samleie, så sa han "faen så våt du er".. er det ikke bedre at kvinner er våt enn helt tørre da? ..

Jeg vil vite hva dere menn liker best :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror menn liker best tørre kvinner. Når jeg og typen puler sier han alltid "faen så tørr du er". :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Ja, vi liker at dere er våte, ville og villige

• Liker 1
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Selvfølgelig skal en kvinne være våt :rodmer:

Har vært borti de som selv mener de blir for våte, men det er jo bare herlig og ha hodet mellom bena på en kvinne hvor saftene flyter fritt :rodmer:

Skrevet

når jeg har sex, eller før sexen, når vi ligger å koser og han skal til å fingre meg, så merker jeg at jeg blir så UTROLIG lett våt.. det var flaut, for en gang under samleie, så sa han "faen så våt du er".. er det ikke bedre at kvinner er våt enn helt tørre da? ..

Jeg vil vite hva dere menn liker best :)

Når mannen min sier "faen så våt du er" tar jeg det som et kompliment.

:)

Skrevet

Når mannen min sier "faen så våt du er" tar jeg det som et kompliment.

:)

Jeg ville tatt det som et kompliment og, er i alle fall det jeg mener det som når jeg sier de samme ordene til min kjære! Jeg nevner og hvor deilig det er når hun er så våt og hvor mye jeg liker det :lur:

Skrevet

Kos deg! Det er bare helt hærlig at dere blir våte, og om det renner litt er bare mer deilig og du er jo kåt også;-)

Har hatt vert sammen med ei dame som jeg kunne legge inntil bak, med kuken stiv mot rumpa hennes, og etter veldig kort tid uten noe berøring var hun så våt at det var klissvått nedover ene låret hennes, tror vi kosa oss heftig da?? Hun vill ha meg med en gang da:o) Og de gangene jeg slikka henne var jeg klissvåt på haka, når lå med jukkebevegelser mot munnen min;-)

Nei, ikke la deg påvirke på noen måte av det han sier, enten har han ikke peiling eller så var det mer et kompliment til deg;-) Klem :klemmer:

Skrevet

You spelled attention-whore wrong.

Skrevet

våte kvinner er bare herlig å pule:-)

Skrevet

Liker dere kvinner erigert penis?

Samme spørsmål, bare fra motsatt side.

Spørsmålet sier seg selv egentlig.

Skrevet

Menn liker ikke kvinner, spesielt ikke våte kvinner.

:lete:

Skrevet

Våt fitte er win-win, og blir man FOR våt, så finnes det teknikker og ting man kan gjøre for å gjøre den mindre våt. No problem at all ;-)

-Domino

Skrevet

Såklart liker menn våte kvinner, det viser jo bare at han har klart å tenne deg! Blir man for våt kan man jo bare tørke bort litt dersom det blir så vått at det blir lite friksjon. :)

Kos deg du!

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Blir man for våt kan man jo bare tørke bort litt dersom det blir så vått at det blir lite friksjon. :)

Du mener vel slikke bort? :rodmer:

Skrevet

Bedre med for våt enn for tørr. Så lenge ikke dama er fullstendig ubrukelig med pc-musklene.

Skrevet

Er ikke mulig å slikke ei fitte tør.Desto mere du slikker,jå våtere blir jo fitta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...