Gjest Fuglehue Skrevet 21. desember 2003 #1 Skrevet 21. desember 2003 ei venninne fra skolen min må feire jul alene i år mora sa at ingen vil komme til dem på julaften pga henne så sa hun at "jeg kan jo være hjemme så kan dere dra og besøke familie" og dette sa mora allerede var planlagt :o jenta er 16 år og kjempegrei, jeg syns mora oppfører seg veldig bøllete, man skal jo være sammen med familie i jula! Fysj!
Mrs. K Skrevet 21. desember 2003 #2 Skrevet 21. desember 2003 Stakkers jente å ha en sånn mor! Kan hun ikke feire jul hjemme hos dere? Hilsen Trille (fikk kke lov å bli med på ferie, jeg )
Arketypen Skrevet 21. desember 2003 #4 Skrevet 21. desember 2003 Er det en grunn til at ingen vil komme til dem da?...
Gjest Fuglehue Skrevet 21. desember 2003 #5 Skrevet 21. desember 2003 Kjenner henne ikke SÅ godt vi bare snakker sammen på skolen avogtil... Hun har to piercinger i nesa, derfor liker ikke mora henne
Lala Skrevet 21. desember 2003 #6 Skrevet 21. desember 2003 Uhørt. Familie er familie! Familie holder sammen uansett!
Lucky! Skrevet 21. desember 2003 #7 Skrevet 21. desember 2003 Stakkars jente! :hår: Har hun ikke noen annen familie/venner hun kan dra til da? Trist å sitte hjemme alene på en sånn dag..
Gjest Poirot Skrevet 21. desember 2003 #9 Skrevet 21. desember 2003 Som den kynikeren jeg er våger jeg å si at kanskje hun har oppført seg særdeles ille i heimen?
Gjest Fuglehue Skrevet 22. desember 2003 #10 Skrevet 22. desember 2003 Hun skal feire jul sammen med noen venner som også er kastet ut for dagen... hun oppfører seg ikke galt i heimen, mora er en ekkel dame som slår henne og derfor er hun nesten aldri i heimen.
Gjest care Skrevet 22. desember 2003 #11 Skrevet 22. desember 2003 Hun skal feire jul sammen med noen venner som også er kastet ut for dagen... hun oppfører seg ikke galt i heimen, mora er en ekkel dame som slår henne og derfor er hun nesten aldri i heimen. Hmm, er det grunn til å melde inn en bekymring her :klø:
Loolaa Skrevet 22. desember 2003 #12 Skrevet 22. desember 2003 Jeg synes du burde ta kontakt med barnevernet hvis du vet at moren slår henne (eller har de allerde vært inne i bildet?)
Gjest Katarine Skrevet 22. desember 2003 #13 Skrevet 22. desember 2003 Hun skal feire jul sammen med noen venner som også er kastet ut for dagen... hun oppfører seg ikke galt i heimen, mora er en ekkel dame som slår henne og derfor er hun nesten aldri i heimen. Politiet? Det er faktisk ikke lov å slå barn. For en bitch...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå