Gå til innhold

Er jeg syk no?

Fremhevede innlegg

Gjest Fuglehue
Skrevet

magen min buldrer og jeg føler jeg må spy hele dagen, i køen på mcdonalds holdt jeg på å kollapse pga klaustrofobi og at jeg er syk og jeg har snøftenese og er ikke bra. Er dette influensa? Bare ikke si jeg er gravid, jeg har aldritullet med mine piller og jeg orker ikke slike bekymringer n. Bare litt vondt i magen, og tanken flyr rett i hue på meg :roll: Har vært kvalm 3 dager nå. Ikke morro :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert bare en "bugg" eller noe. Går sikkert snart over... Jeg husker jeg var syk og kvalm....og da var jeg så kvalm at jeg IKKE kunne sitte forann PC'en - og da havnet jeg på sykehus. (hehe). Så du overlever nok. Tar sikkert bare noen dager....(om det ikke er psykisk relatert da...?)

Er det?

Uansett - Z :blomst_opp:

Gjest Fuglehue
Skrevet

Jeg vet ikke jeg føler meg bare som øppeldynga, og min skjære har klaget på au i magen og influensa og jeg har jo nusset han så kanskje jeg har blitt smitta... fysjom. Håper jeg ser han i morra og ikke ligger hjemme og er syk.. ser han jo ikke før jul :cry: eller lenge etter..

Skrevet

Ahhh....det er klemmer, sjokolade og gode veninner du trenger!

Her får du: :klem::perebrus::blomst::tommel:

Gjest Fuglehue
Skrevet

Gode venninner har dratt til type :( Type jeg ikke ha her. Sjokolade få meg til å spy. Men jeg tror jeg har fått en klem av mamma i dag :) Men nå vil hun ikke lage kakemen! Også i disse juletider da! Makan! Jeg må jo ha gulestemning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...