Gå til innhold

Hva er en aktivitetsplan (AAP)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva en aktivitetsplan er (i forbindelse med AAP)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett og slett en plan over hva du kan og skal gjøre for å komme ut i jobb igjen.

Kan være alt fra behandling, studier til praksisplass. Du forplikter deg til å prøve å holde planen. Du må forklare dersom du ikke gjennomførte.

Skrevet

Det er det du skal gjøre i tiden fram mot at du finner jobb. Det avtales med deg og saksbehandleren din, og alt ettersom om du er syk eller bare på jobbjakt utvikles planen på dine premisser. Det eneste som står på min plan er feks at jeg skal til psykologen én gang i uka. Etter hvert skal jeg på yrkesveiledning, og da kommer det til å komme på planen.

Det som er hovedsaken er at du bruker det når du fyller ut meldekort. Da står det "har du utført avtalt aktivitet", og da er det bare å si "Ja" og så huke av på den dagen du har gjort det.

Har du ikke fått tilsendt aktivitetsplan med innhold eller snakka med saksbehandler ennå har du ingen aktiviteter på planen ennå! :-)

Skrevet

Jeg har ingen for øyeblikket, skal skrive ny nemlig. Men jeg er litt angstete over slike situasjoner/møter og jeg husker ikke hvordan vi skrev aktivitetsplan sist gang. :sjenert:

TS.

Skrevet

Da kan du jo sende en mail til saksbehandleren din? Men min erfaring er at det er han/hun som setter den opp, du skal bare underskrive på den du får tilsendt. Så om det ikke står noe der har du kanskje ingen aktiviteter ennå?

Litt morsomt at du bruker ordet "angstete", for det er et ord jeg trodde jeg og kjæresten hadde funnet på, siden vi begge får angst og trengte et ord å forklare det med. Når jeg ser andre bruke det tenker jeg "Hey, det er et ordentlig ord!" :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...