Gå til innhold

familien kutter ut

Anbefalte innlegg

Gjest pelikanen
Skrevet

Vår fam. er sosiale,og stenger ikke ute noen.Enten man er skilt eller separert.

Alle blir tatt vare på,pga det er fellesbarn inn i bildet.

Min søster er separert fra sin mann. De samarbeider godt med barna,tar helger sammen,ferier osv. I år feiret de julen hos mine foreldre.

Min x svigerinne fikk julegave fra mine foreldre,søsken osv.Slik det har vært.

Vi tråkker ikke akkurat ned dørene til hverandre,men vi er tante til ungene,besteforeldrene mener at pga de skiller lag,så behhøver ikke alle bånd brytes.

Så har jeg en annen søster som også er vant til det soiale. Hun og mann samarbeider også godt. Han er innom oss,kom med pakker til ungene fra han osv. Han var på grøt lillejulaften til mine foreldre osv. Derimot hans foreldre har stengt alle dører,likeså han søsken. Han syns det er pinlig. Der i gården, så er det slik...at er man skilt,så er man skilt

Foreldrene hans kan ikke tenke seg åssende en tekstmld til min søster på en bursdag eks,langt mindre sende et julekort.

Hun sender alltid en hilsen til de i form av blomster til jul osv. sender alltid med barna en hilsen osv.

Syns synd i folk som kan være så stygge mot hverandre. Glemmer de barna i dette?

Hvordan kan de få et godt forhold til barna,når de smeller døren igjen til foreldrene.

Glad i familien min jeg........................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare sånn det er for noen og det må bare dere rundt godta og rette dere etter. Jeg skjønner heller ikke tankegangen og spesielt ikke når det er barn i bildet. Har vært heldig og har opplevd å bli inkludert mange år etter brudd. I dag er det null kontakt mellom besteforeldre til ungen og meg og det er ikke etter mitt valg. Skjønner jo at unger er store og lenge siden bruddet, men dog.... Jeg har helt akseptert at sånn er det. Jeg vet også hvordan jeg selv vil opptre i forhold til sånne situasjoner i nærmeste familie. Inkluderende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...