Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett The Others? Jeg ser den nå og den er kjempenifs !!! :hår: Uhyggelig og skremmende :hakeslepp: .

Psykisk terror rett og slett! - og for noen øyner på den der dama!!!..

*venter på slutten*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det sånn den sluttet????? :o skal si den filmen tok en annen vendig enn jeg hadde sett for meg ....hm - vet ikke om jeg likte slutten helt jeg- egentlig ...... :-?

Skrevet

Har sett den.

Var negativ til den før jeg så den, men historien var bra.

Skrevet

Det var jo slutten som var bra :D

Liker ikke filmer som er forutsigbare.

Skrevet

Jeg har sett den, likte den ganske godt. Liker best sånne "psykiske" filmer. For øyeblikket husker jeg ikke helt slutten :sjarmor: men syntes ikke filmen var noe videre ekkel/skummel.

Gjest Fuglehue
Skrevet

Jeg drømmer om den hver natt

den var så ekkel

Skrevet

Jeg digga slutten jeg. Jeg pleierå gjette hva som skjer, men den kom faktisk overraskende på.

Skrevet

The Others var utrolig bra. Akkurat passe creepy. Dvs mer psykologisk creepy enn sånn at du skvetter. Og slutten var utrolig bra. Likte den veldig godt!

Catzy

Skrevet
The Others var utrolig bra. Akkurat passe creepy. Dvs mer psykologisk creepy enn sånn at du skvetter. Og slutten var utrolig bra. Likte den veldig godt!

Catzy

:enig:

Utrolig bra film!

Skrevet

Slutten var definitivt det beste med denne filmen. Den var kreepy hele veien, men slutten gjorde at den fikk et annet perspektiv.

:D

Skrevet

Jeg bare føyer meg inn i rekken og sier at dette er en av de beste grøsserne jeg har sett. Og slutten gjorde det hele bare enda bedre.

Gjest Ulogget Meta
Skrevet

Syns det var en genialt bra film! Det er virkelig en kunst å klare å lage grøss uten å vise noenting ekkelt.

Skrevet

The others er kjempe bra og veldig god slutt på den.

Den er utrulig skremmende! :o

Nicole Kidman spiller kjëmpe godt..

Skrevet

Kjempe skummel, slutten var helt konge. Såg den når jeg var 10 dager over termin, er utrolig skvetten, men skvatt'n ut.... neida.. Men når jeg såg Monsterbedriften med minsten da skjedde det noe :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...