AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Hey Søstra mi har så lyst til å at jeg skal være med på tv-titting, og da sitter hun og kjæresten i et hjørne, og så sitter jeg på en annen del av sofaen. De sitter stadig og småsnakker, og jeg blir irritert og sier i fra om at de kanskje kan være stille mens vi ser film. Og så tittet jeg bort på dem en gang, og da ser kjæresten bort på henne mens han har armen rundt henne. Helt greit det, da. Men søsteren min spiser opp all romfølelse med at de er så oppslukt av hverandre. Jeg føler at det er respektløst at de kozer og cuddler sånn når jeg er i nærheten. Som om jeg ikke er noe å bry seg om. En annen ting er at hun prater om ham hele tiden, og hun titter hele tiden bort på ham. Og peker på ham hele tiden, osv osv når vi prater sammen. De har vært sammen i tre år. Og nå i disse juletider så kommer vi ekstra tett oppå hverandre nå som vi bor under samme tak. Jeg vet dette er smålig av meg, og jeg er ikke sur fordi hun faktisk har kjæreste, mer det at hun hele tiden vender seg mot ham når vi prater, og at han får førstepri hele tiden, uansett hva. Når vi prater, når vi gjør hva som helst. Satser på at noen her inne skjønner hva jeg mener? Hun vil veldig gjerne inkludere meg, men da kan hun i det minste genuint bry seg. Jeg tipper hun er så tilfreds av all oppmerksomheten hun får fra kjæresten sin (som logrer etter henne som en bikkje), at hun på på den måten er så ovenpå at hun har råd til å vifte vekk alle hun ikke gidder å høre på. (Jadda, bitter :gjeiper: )
Gjest "gjest" Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 Kanskje du skal vurdere å treffe søsteren din når det er bare dere to der? 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #3 Skrevet 27. desember 2011 Det er det jeg pleier å gjøre til vanlig, men nå bor vi i samme hus siden det er jul.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #4 Skrevet 27. desember 2011 Forstår det er kjipt, men når det ikke har forandret seg ETTER at du har sagt i fra så tviler jeg på at noen forandringer vil skje nå. Kan du ikke prøve å være glad for at de har det så fint da? Behøver du søsteren din for å være lykkelig, egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå