bitsafe Skrevet 27. desember 2011 #1 Del Skrevet 27. desember 2011 Kan noen hjelpe meg? Jeg fikk et gavekort på 11 utgaver av et av følgende magasin: Woman, Tara, Costume, Stella, Bo Bedre, BoligPluss, Tara Smak og FHM. Alle foruten sistnevnte er aktuelle - noen anbefalinger? På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. desember 2011 #2 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) FHM- uten tvil! evt woman.. Endret 27. desember 2011 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAwesome Skrevet 28. desember 2011 #3 Del Skrevet 28. desember 2011 COSTUME! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 28. desember 2011 #4 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Costume, selv om de er litt overfiksert på Jenny/Charlotte/Tone/osv. Endret 28. desember 2011 av Glynis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #5 Del Skrevet 28. desember 2011 Boligpluss ville jeg tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tillie Skrevet 29. desember 2011 #6 Del Skrevet 29. desember 2011 Det kommer jo litt an på hva du liker? Jeg takler ikke disse "morsomme" artiklene med tips som du finner i Woman, er uinteressert i interiør og synes Stella har et slitsomt treningsfokus. Jeg vil ha et rendyrket moteblad, og foretrekker Costume. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 29. desember 2011 #7 Del Skrevet 29. desember 2011 Costume er rent motemagasin, Woman er morsomt og fjasete blad, men blir litt himling med øynene også. Jeg abonnerer sjøl på Stella, synes det magasinet skiller seg positivt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå