Arwen Skrevet 21. desember 2003 #1 Skrevet 21. desember 2003 Har kjøpt biletter på nettet, men finner ikke igjen referansenummeret. Fant en lapp her med et nummer på og lurer på om det kan være det rette. Noen som aner hvor mange tall det er i et slikt hentenummer?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 21. desember 2003 #2 Skrevet 21. desember 2003 Husker ikke hvor mange tall det er i referansenummeret, men hvis du har betalt med kort, kan de finne billetten igjen på kortnummeret når du skal hente dem.
Arwen Skrevet 21. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2003 *puster lettet ut* Takk! Sjekket kviteringen for betalte billetter også nå og ser ut som om nummeret står der også. Bare lurer på hvem som har fått mailen jeg bestillte med referansenummeret på. Må ha registrert meg med feil adresse jeg :klø: god man må ha kredittkortet for å hente ut bilettene.
Gjest Virvel Skrevet 21. desember 2003 #4 Skrevet 21. desember 2003 Du har visst funnet ut av det nå, men til en annen gang: Det er gjerne fem siffer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå