Mermaid Blues Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Jeg har mulighet til å fylle på filmbiblioteket ganske betydelig nå i juleferien, og trenger tips til nye anskaffelser som pt er tilgjengelig på dvd Er over middels interessert i film, og har sett ganske mye - godt over halvveis gjennom top 250 på imdb. Er ikke overvettes glad i verken hysteriske komedier eller chickflicks, hater krigsfilm, og jeg kan nevne ytterst få skrekkfilmer som har imponert. Foretrekker thriller, drama og sort komedie. Kan også nevne at jeg er blodfan av Kevin Spacey og John Hurt og har allerede sett alle filmene de to har spilt i (med unntak av noen kortfilmer som er vanskelige å oppdrive). Fyr Kanskje flere enn meg får noen gode tips også
Gjest Badabing Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 Krigsfilm som er min greie, men ser også en del drama. Bra drama: City of God Crash The Lives of Others Napola Ondskan Memento Incendies Hævnen American History X Noen av de har krigsrelatert historie, men ingen av dem er typisk krigsfilm. Bra sort komedie: de fleste danske komedier
Gjest NerdMedSverd Skrevet 27. desember 2011 #3 Skrevet 27. desember 2011 Av sort komedie har du også norske Sykt Lykkelig. Bra film
ssecret Skrevet 27. desember 2011 #4 Skrevet 27. desember 2011 (endret) "Bridesmaids"!! Morsomste filmen jeg har sett Endret 27. desember 2011 av ssecret 1
Mermaid Blues Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2011 Takktakk, sett alle bortsett fra Incendies og Bridesmaids, så prøver på de to Sistnevnte så litt rosa ut, men den har 7/10 på imdb, så skal gi den en sjanse Flere?
Lana Del Rey Skrevet 27. desember 2011 #6 Skrevet 27. desember 2011 Horrible Bosses! Kjempe morsom, og en litt annerledes komedie
Mermaid Blues Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. desember 2011 Horrible Bosses! Kjempe morsom, og en litt annerledes komedie Spacey er med, ergo sett den Enig i at den er ganske bra 1
TheSecret Skrevet 27. desember 2011 #9 Skrevet 27. desember 2011 Four christmases er ganske morsom! Men: I am legende, hotel rawanda, American history x er mine favoritter! Anbefaler dem!
Gjesten Skrevet 27. desember 2011 #10 Skrevet 27. desember 2011 Jeg liker litt gode, gamle jeg da. Driving miss Daisy, Thelma & Louise, Educating Rita, Dead Poets Society. Også liker jeg alt med Julia Roberts omtrent. 1
Mermaid Blues Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #11 Skrevet 28. desember 2011 God thriller: The Others. Enig! En av de beste, synes jeg Four christmases er ganske morsom! Men: I am legende, hotel rawanda, American history x er mine favoritter! Anbefaler dem! Sett dem Hotel Rwanda er fantastisk! Jeg liker litt gode, gamle jeg da. Driving miss Daisy, Thelma & Louise, Educating Rita, Dead Poets Society. Også liker jeg alt med Julia Roberts omtrent. Tror vi er enige, liker alle fire Dead Poets Society var en av favorittene mine på ungdomsskolen, hadde den på vhs og så den så mange ganger at båndet nesten sleit Flere?
Gjest Badabing Skrevet 28. desember 2011 #12 Skrevet 28. desember 2011 (endret) Kom på en komedie jeg nylig så. Ikke akkurat sort komedie, men jeg hater hysteriske komedier, og denne var bare fornøyelig. Our Idiot Brother tror jeg den het. Edit: ser du likte Hotel Rwanda. Turte ikke anbefale den siden jeg trodde det ble for mye vold, men da kan du kanskje like Last King of Scotland og Blood Diamond også. Et par andre bra filmer er Tsotsi og A History of Violence. A Beautiful Mind og A Shawshank Redemption har du sikkert sett? Endret 28. desember 2011 av Badabing
Armitage Skrevet 28. desember 2011 #13 Skrevet 28. desember 2011 Whale Rider Min lenke Jane Eyre Min lenke Hachiko Min lenke La den rette komme inn Min lenke The Constant Gardener Min lenke The Fountain Min lenke Another Earth Min lenke The Help Min lenke Warrior Min lenke
Gjesten Skrevet 28. desember 2011 #14 Skrevet 28. desember 2011 Tror vi er enige, liker alle fire Dead Poets Society var en av favorittene mine på ungdomsskolen, hadde den på vhs og så den så mange ganger at båndet nesten sleit Flere? Jeg har nettopp bestilt en god bunke gamle filmer fra amazon, så kan komme tilbake med flere eventuelle anbefalinger når de er mottatt og sett
Bloodless Skrevet 28. desember 2011 #15 Skrevet 28. desember 2011 Kevin Spacey! Jeg vet, ikke veldig hjelpsomt, men det måtte sies.
Evelyne Skrevet 28. desember 2011 #16 Skrevet 28. desember 2011 Här får du noen av mine favoritter vare sig du vill eller ikke! Finding Neverland American history X Forrest Gump Eternal sunshine of a spotless mind My sisters keeper Crazy, stupid, love Love and other drugs
Mermaid Blues Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #17 Skrevet 30. desember 2011 Kom på en komedie jeg nylig så. Ikke akkurat sort komedie, men jeg hater hysteriske komedier, og denne var bare fornøyelig. Our Idiot Brother tror jeg den het. Edit: ser du likte Hotel Rwanda. Turte ikke anbefale den siden jeg trodde det ble for mye vold, men da kan du kanskje like Last King of Scotland og Blood Diamond også. Et par andre bra filmer er Tsotsi og A History of Violence. A Beautiful Mind og A Shawshank Redemption har du sikkert sett? Ikke sett Our Idiot Brother, Tsotsi eller A History of violence - tok en kjapp titt på imdb, og de virker lovende Whale Rider Min lenke Hachiko Min lenke The Fountain Min lenke Another Earth Min lenke The Help Min lenke Warrior Min lenke Ikke sett noen av disse, og de så ålreite ut, takk for tips Jeg har nettopp bestilt en god bunke gamle filmer fra amazon, så kan komme tilbake med flere eventuelle anbefalinger når de er mottatt og sett Supert! Kevin Spacey! Jeg vet, ikke veldig hjelpsomt, men det måtte sies. Gud ja, han er fantastisk Og tro det eller ei: han er enda bedre på scenen enn han er på film Här får du noen av mine favoritter vare sig du vill eller ikke! Finding Neverland American history X Forrest Gump Eternal sunshine of a spotless mind My sisters keeper Crazy, stupid, love Love and other drugs Sett de fire øverste, skal ta en titt på de tre andre
Gjest uAnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #18 Skrevet 30. desember 2011 Shaun of the dead Delicatessen Death becomes her
Mermaid Blues Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #19 Skrevet 30. desember 2011 Shaun of the dead Delicatessen Death becomes her Sett x3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #20 Skrevet 30. desember 2011 Prøver meg utpå, om du liker de eller ikke The Pursuit of Happyness, Pay It Forward, Boys Don't Cry, Freedom Writers, Million Dollar Baby, Taxi, Patch Adams, Gladiator, Gia, Girl interrupted, Livet er herlig, 28 days, Boys on the side, The Experiment, The bone collector, Taking lives
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå