Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter å ha sett barn med en norsk foreldre og en asiatisk foreldre - hvor ungen hadde brune øyne og blondt hår, så tror jeg det er litt tilfeldig hva som overstyrer hva :skratte:

Jeg så på tv-programmet Jon (?) and kato + eight istad, og sekslingene hun fikk ble visst laget med prøverør. Da hadde hun fått beskjed om at det asiatiske er dominant og; barna hennes er ikke eneggede, men ingen ligner på henne! Kult at det barnet fikk lyst hår, hva er avgjørende egentlig? Nysgjerrig!

Hva med store neser, mye hår på armer og ben, kraftig benbygning og andre maskuline trekk. Er det dominant?

Jeg så på tv-programmet Jon (?) and kato + eight istad, og sekslingene hun fikk ble visst laget med prøverør. Da hadde hun fått beskjed om at det asiatiske er dominant og; barna hennes er ikke eneggede, men ingen ligner på henne! Kult at det barnet fikk lyst hår, hva er avgjørende egentlig? Nysgjerrig!

Hva med store neser, mye hår på armer og ben, kraftig benbygning og andre maskuline trekk. Er det dominant?

Mente Kate selvfølgelig!

Har det ene barnet lyst hår? Har liksom aldri lagt merke til det. Kan du poste bilde?

Annonse

Krøller er dominant.

Rødt hår er det ikke.

Når det kommer til øyefarge, så har de der som har peiling mye godt forlatt gamle regler.

Hvordan kan krøller være dominant når så få folk har det?

Endret av hederlig
  • Liker 3

Annonse

Ja jeg trodde virkelig at det asiatiske ville være dominerende, så jeg så aldri den komme da jeg så barnet dems med blondt hår. Hadde dog "asia" øyner som var smal og brun :P

Annonse

Ja jeg trodde virkelig at det asiatiske ville være dominerende, så jeg så aldri den komme da jeg så barnet dems med blondt hår. Hadde dog "asia" øyner som var smal og brun :P

Kan den foreldren med asiatiske trekk være halvt eller noe da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...