blomster Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Hei ! Lurer på om noen som vet hvor og hvordan man laster ned spill til mobilen min. Samsung s5230 Helst gratis da...men kan betale litt for spillet, bare det ikke er abonnement. Trenger også grunnleggende info om hvordan jeg går fram når jeg skal laste ned. På forhånd takk !
redchilli Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 gå inn på android marked og laster ned derfra. Står hvilke som er gratis og hvilke du må betale for.
blomster Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2011 Jeg tror ikke telefonen er en anroid...da går det vel ikke ?
Gjest Tekola Skrevet 27. desember 2011 #4 Skrevet 27. desember 2011 Har du sjekket brukerhåndboken din?
blomster Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2011 Jeg har omtrent vrengt brukerhåndboken, men jeg kan hverken finne sider jeg kan bruke eller hvordan man laster ned spill. Står bare at jeg kan laste ned spill på den.
Gjest Tekola Skrevet 27. desember 2011 #6 Skrevet 27. desember 2011 Hm... Og det står ikke noe i spillmenyen heller, når du går inn på den? Hjemmenettsiden som kommer når du går inn på nettet fra den?
blomster Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2011 Tusen takk, Rosepiken Jeg fant en adresse på mobilen. Mange spill å velge mellom. Resten gikk som en lek
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå