MrSmith Skrevet 28. desember 2011 #21 Skrevet 28. desember 2011 hvordan er det å gå med en pølsesnabb nedi trusa? Er ikke det ubehagelig, eller i veien og sånn av og til? Må av og til tenke litt på det når jeg sitter og skal legge beina i kors, så ikke ballene kommer i klem . Ellers var det bare et problem på slutten av barneskolen da den reiste seg ofte og særdeles ubeleilig, men da korrigerte jeg den på innsiden av beltet og opp magen..
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 28. desember 2011 #22 Skrevet 28. desember 2011 Bruker ikke truser, ikke ville jeg stappet mat nedi heller!
Gjest Eurodice Skrevet 28. desember 2011 #23 Skrevet 28. desember 2011 Pleier menn å gå med en pølse i trusa i tillegg til penisen? Du verden, dette visste jeg ikke. Må være noe nymotens greier dette. De mennene jeg har hatt befatning med, har ikke hatt det .
Gjest Bustenskjold Skrevet 28. desember 2011 #24 Skrevet 28. desember 2011 Pleier menn å gå med en pølse i trusa i tillegg til penisen? Du verden, dette visste jeg ikke. Må være noe nymotens greier dette. De mennene jeg har hatt befatning med, har ikke hatt det . Neida, vi har 2 forskjellige.. En til å pisse med og en til å kn*lle med.. 1
sauen87 Skrevet 28. desember 2011 #25 Skrevet 28. desember 2011 En annen sak er jo at det et sabla styr å skulle pisse når den egentlig bare vil stå rett til værs! Det byr på noen sære positurer foran skåla Noen gode tips: http://www.sexhax.com/peeing.html
makkapakka Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #26 Skrevet 28. desember 2011 Hehe, for et spørsmål Det avhenger for mitt vedkommende veldig av dagen - humøret/temperatur. Som du skjønner sikter jeg da til lengde, dette igjen har betydning for hvor den legger seg og i visse boxere kan den finne på å innta ubehagelige posisjoner imellom sømmer og franske åpninger. Som regel ikkeno problem Er det derfor noen menn avogtil tar noen rare "dansetrinn" hvis de skal rette snabben til riktig posisjon, mens andre tar tak der nede..
makkapakka Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #27 Skrevet 28. desember 2011 En annen sak er jo at det et sabla styr å skulle pisse når den egentlig bare vil stå rett til værs! Det byr på noen sære positurer foran skåla Der fikk jeg svar på hvorfor doen min ser litt tilgriset ut etter at en mann har besøkt den.. ser ut som mannen og snabben har vært i krig..
Gjest BamseB Skrevet 28. desember 2011 #28 Skrevet 28. desember 2011 Er det derfor noen menn avogtil tar noen rare "dansetrinn" hvis de skal rette snabben til riktig posisjon, mens andre tar tak der nede.. Korrekt! Det ser direkte udelikat ut, men det må til, bær over med oss kvinner
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #29 Skrevet 28. desember 2011 Bare for å få med det så er det værste jeg ser en med trange boxsere og med stramme olabukser. Sitter og skrever og du ser stort sett alle detaljer! uææææææææ!!!!!!!!!
Jalp Skrevet 28. desember 2011 #30 Skrevet 28. desember 2011 OK, here we go... 9. klasse på ungdomsskolen. Hormoner, sjenanse for jenter og en hot kvinnelig klasseforstander. Sommer, korte skjørt, fnising og rampete jenter som visste hvordan de skulle få oss gutta til å forstå at vi ikke hadde kontroll over autonome reaksjoner. Men jeg ble vekket fra dagdrømmene... Katastrofen inntreffer da jeg blir ropt opp på tavla for å legge ut om innholdet i leksene for dagen. Kort t-kjorte, trang dongeribukse og hard ereksjon. Og alle la selvfølgelig merke til dette, men tilløp til kaos ble drept av ei for anledningen meget autoritær klasseforstander som heller inntok en ganske støttende rolle for å begrense skaden og omdømmet. Hun skjønte rimelig raskt hva som var problemet. Faglig slapp jeg billig og jeg ble med et par oppmuntrende ord (faglige selvfølgelig) anmodet om å finne tilbake til plassen min med kommentaren om at jeg sikkert "kom sterkere tilbake". Rød som en hummer, svett og mistilpass fant jeg plassen min til akkompanjemang av knisende og rødmende jenter. Gjett om jeg fikk høre det etterpå? Og da dette var i tysk-timen, ble klengenavnet mitt tysk.. 1
Gjest Bustenskjold Skrevet 28. desember 2011 #31 Skrevet 28. desember 2011 OK, here we go... 9. klasse på ungdomsskolen. Hormoner, sjenanse for jenter og en hot kvinnelig klasseforstander. Sommer, korte skjørt, fnising og rampete jenter som visste hvordan de skulle få oss gutta til å forstå at vi ikke hadde kontroll over autonome reaksjoner. Men jeg ble vekket fra dagdrømmene... Katastrofen inntreffer da jeg blir ropt opp på tavla for å legge ut om innholdet i leksene for dagen. Kort t-kjorte, trang dongeribukse og hard ereksjon. Og alle la selvfølgelig merke til dette, men tilløp til kaos ble drept av ei for anledningen meget autoritær klasseforstander som heller inntok en ganske støttende rolle for å begrense skaden og omdømmet. Hun skjønte rimelig raskt hva som var problemet. Faglig slapp jeg billig og jeg ble med et par oppmuntrende ord (faglige selvfølgelig) anmodet om å finne tilbake til plassen min med kommentaren om at jeg sikkert "kom sterkere tilbake". Rød som en hummer, svett og mistilpass fant jeg plassen min til akkompanjemang av knisende og rødmende jenter. Gjett om jeg fikk høre det etterpå? Og da dette var i tysk-timen, ble klengenavnet mitt tysk.. Those were the days huh? Fantastisk historie
Lutetium 71 Skrevet 28. desember 2011 #32 Skrevet 28. desember 2011 Pølsa, ikke noe problem (den er veldig sammenleggbar). Ballene kan være ett problem, om de kommer i klemme under sømmen på bokseren. Ikke vondt, men ubehagelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå