makkapakka Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 hvordan er det å gå med en pølsesnabb nedi trusa? Er ikke det ubehagelig, eller i veien og sånn av og til? 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 hvordan er det å gå med en pølsesnabb nedi trusa? Er ikke det ubehagelig, eller i veien og sånn av og til? Jeg anser meg selv som heldig som har en "grower" og ikke en "shower" Den er dermed mindre til bry når den ikke har noen oppgaver 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #3 Skrevet 27. desember 2011 Helt ærlig så har jeg ikke tenkt så mye over det, men husker at det var veldig til bry på undgomskolen da man ikke alltid hadde like stor kontroll på hva som skjedde der nede. Husker at jeg måtte "skifte stilling" slik at ingen skulle buste meg. Nå når jeg er litt eldre så tenker jeg lite over det, den henger liksom der og føles ikke anderledes enn en hvilkensomhelst annen kroppsdel.
Gjest Bustenskjold Skrevet 27. desember 2011 #4 Skrevet 27. desember 2011 hvordan er det å gå med en pølsesnabb nedi trusa? Er ikke det ubehagelig, eller i veien og sånn av og til? Ikke i det hele tatt Jeg kveiler den bare dobbelt rundt livet og knyter sløyfe på den. Får litt kommentarer om at jeg burde slanke meg men pytt 4
Aldrisur Skrevet 27. desember 2011 #5 Skrevet 27. desember 2011 Jeg anser meg selv som heldig som har en "grower" og ikke en "shower" Den er dermed mindre til bry når den ikke har noen oppgaver Bustenskjold?
Gjest Bustenskjold Skrevet 27. desember 2011 #6 Skrevet 27. desember 2011 Bustenskjold? Neh... du får nok aldri oppleve meg poste anonymt 1
makkapakka Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. desember 2011 Ikke i det hele tatt Jeg kveiler den bare dobbelt rundt livet og knyter sløyfe på den. Får litt kommentarer om at jeg burde slanke meg men pytt aha så det er ikke alltid bilringer det jeg ser på menn?
Gjest Bustenskjold Skrevet 27. desember 2011 #8 Skrevet 27. desember 2011 aha så det er ikke alltid bilringer det jeg ser på menn? Bingo!
Gjest BamseB Skrevet 27. desember 2011 #9 Skrevet 27. desember 2011 Hehe, for et spørsmål Det avhenger for mitt vedkommende veldig av dagen - humøret/temperatur. Som du skjønner sikter jeg da til lengde, dette igjen har betydning for hvor den legger seg og i visse boxere kan den finne på å innta ubehagelige posisjoner imellom sømmer og franske åpninger. Som regel ikkeno problem
Gjest SemperFi Skrevet 27. desember 2011 #10 Skrevet 27. desember 2011 Ikke noe problematisk. Vi blir får hvertfall ikke vått undertøy om vi blir kåte.
Nevian Skrevet 28. desember 2011 #11 Skrevet 28. desember 2011 Noe ganske usexy er at menn går med altfor tettsittende bukser slik at stellet blir skviset ut på ene sida Sånn sett er det jo i veien. En annen sak er jo at det et sabla styr å skulle pisse når den egentlig bare vil stå rett til værs! Det byr på noen sære positurer foran skåla Bortsett fra dette opplever jeg det ikke som problematisk egentlig... 1
Giacomo_P Skrevet 28. desember 2011 #12 Skrevet 28. desember 2011 Hvis man ikke tenker på det, er det helt uproblematisk. Men begynder man først å reflektere over sømmer og kveiler og knuder, kan man rent blive gal. Men generelt merker man ingen ting til det. I hvert fald ikke når man har passert den alderen da buksene blev for små 27 ganger i timen.
Gjest Nuppdupp Skrevet 28. desember 2011 #13 Skrevet 28. desember 2011 du kan jo gjøre en undersøkelse gata.. med statestikk. spør alle menn hvordan det går med pølsa nedi der
Gjest Nuppdupp Skrevet 28. desember 2011 #14 Skrevet 28. desember 2011 Hehe, for et spørsmål Det avhenger for mitt vedkommende veldig av dagen - humøret/temperatur. Som du skjønner sikter jeg da til lengde, dette igjen har betydning for hvor den legger seg og i visse boxere kan den finne på å innta ubehagelige posisjoner imellom sømmer og franske åpninger. Som regel ikkeno problem viktig å lufte ballene ja
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #15 Skrevet 28. desember 2011 Noe ganske usexy er at menn går med altfor tettsittende bukser slik at stellet blir skviset ut på ene sida Sånn sett er det jo i veien. En annen sak er jo at det et sabla styr å skulle pisse når den egentlig bare vil stå rett til værs! Det byr på noen sære positurer foran skåla Bortsett fra dette opplever jeg det ikke som problematisk egentlig... Nå er jeg kvinne da, og for det meste er jeg meget gla for det: 2
ladamafia Skrevet 28. desember 2011 #17 Skrevet 28. desember 2011 er sjelden no problem med medisterpølsa, med medisterkakene(ballene) derimot så kan det fort bli litt AU. sånn når dama, eller unger kaster seg opp på fanget, hastigheten de kommer i, vinkelen de kommer fra, og posisjoneringen av medisterkakene i buksa. mange farer i en manns hverdag.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #18 Skrevet 28. desember 2011 Stort sett ikke ubehaglig. Jeg har også en grower og ikke en slower, takk og pris for det. Normalt er den ikke større enn pekefingeren min, og i tillegg høyst føyelig. Den legger jeg bare pent til inne i boxeren.
Gjest Raindrops Skrevet 28. desember 2011 #19 Skrevet 28. desember 2011 Jeg ser for meg at ballene er mer pes. Spesielt hvis det er varmt og klamt. Men hva vet jeg 1
Giacomo_P Skrevet 28. desember 2011 #20 Skrevet 28. desember 2011 Jeg ser for meg at ballene er mer pes. Spesielt hvis det er varmt og klamt. Men hva vet jeg Du har dessverre helt rett..... Men det er stort sett bare hvis man begynder å tenke på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå