AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Hei! Har kjøpt iPhone til meg selv til jul :D Men jeg lurer litt på hvordan jeg skal overføre kontakter o.l. til den? Nå har jeg en Sony Ericsson Experia mini med minnekort og SIM-kort. Da jeg kjøpte iPhonen fikk jeg med et nytt SIM-kort (micro-SIM). Jeg har Mac, så det går dårlig å overføre ting fra gamle tlf til Mac. Det finnes også PC i huset, men jeg ikke hvordan det funker å overføre fra PC til iPhone.. Noen smarte tips fra dere?
sofie777 Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 Jeg vil anbefale å lage en konto på memotoo.com. Der kan du lagre alt av kontakter, mail, kalender og mer. Akkurat nå er jeg hos mine foreldre i julen og da har jeg alle bokmerkene fra min hjemme-pc (som jeg ikke har med meg) på denne siden. Det koster et lite beløp i året, men jeg synes det er verdt det. Fordelen er at alt ligger der om du skulle miste mobilen eller bytte som du gjør nå.
Cata Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 Er du sikker på du ikke kan laste ned adressene dine fra Xperia via iSync til Mac, for derfra å sync'e mac med iPhone via iTunes på vanlig måte? Her er i allfall en iSync for Xperia mini 10, men det er muligens ikke den telefonen du har? (Har selv bare hatt Nokia og Siemens før jeg kjøpte iPhone, så jeg kjenner ikke så mye til Sonys telefoner).
Anglofil Skrevet 29. desember 2011 #4 Skrevet 29. desember 2011 Eventuelt så har mange operatører tjenester a la Telenors Mine kontakter, hvor man bare laster ned en app og får laste ned kontaktene til telefonen. Mvh Yvonne
Gjest SemperFi Skrevet 29. desember 2011 #5 Skrevet 29. desember 2011 Du skal kunne lagre dine kontakter på Gmail og laste de ned på iPhone også.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #6 Skrevet 2. januar 2012 Takk for smarte tips Jeg brukte mail og fikk det til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå