AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Jeg har begynt å tenke så smått på sommerjobb, og har tatt 3 år juss. Nå kunne jeg tenke meg en relevant sommerjobb, men sliter litt med å komme på hvor man eventuelt kan søke. Har noen tips til meg?
Gjest saya Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 Da jeg studerte var bla inkassofirmaer ivrige på å få jusstudenter som vikarer. Vet at skatteetaten tar inn jusstudenter som vikarer, kunne det være noe? Send masse åpne søknader, det er nok veldig lurt å begynne allerede nå. Har du noen ide om hvilket felt du har lyst til å jobbe innen?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 Ja jeg har begynt å sjekke opp skatteetaten og forsikringsselskaper. Er fortsatt blank på hvilket felt jeg vil jobbe innenfor. Akkurat nå er bare fokuset på å få en relevant jobb i forhold til utdanningen.
Zesaria Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 Hva med forbrukerrådet og eiendomsmeglerfirma?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 Vil du jobbe i Oslo? Noen venner av meg som studerte jus hadde sommerjobb i UDI
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #6 Skrevet 2. januar 2012 Oslo blir litt vel langt, for da må jeg finne meg plass og bo osv. Leter mest etter jobber i Stavangerområdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå