roflgirl Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Utvider disse seg? isåfall hvor raskt? http://www.hooks.no/product.aspx?productid=220045&deptid=6&sortType=sortPris&sortOrder=ASC kjøpte dem idag, prøvde de i butikken men det var med vanlig tightsbukse, men da jeg kom hjem og skulle ha på lange ridestrømper + ridebukse, ble chapsene EKSTREMT trange, så rart ut rett og slett. Noen tips til hvordan jeg skal få de LITT utvidet? de passet perfekt, men var ekstremt trange over det tykkeste pungtet på leggen.
Gjest lille pinnsvin Skrevet 27. desember 2011 #3 Skrevet 27. desember 2011 nei de kommer ikke til å utvide seg noe særlig. hadde de vært i ekte skinn hadde det gjort det, men siden de er syntetiske gjør de ikke det, desverre..
roflgirl Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2011 jaja, tilbake til butikken og bytte dem inn og kjøpe noen andre ;p
Gjest SnowLeopard Skrevet 27. desember 2011 #5 Skrevet 27. desember 2011 Jeg har noe lignende, ikke utvidet seg siden jeg kjøpte dem for mange år siden.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 27. desember 2011 #6 Skrevet 27. desember 2011 Dropp heller ridestrømpene. Hva skal du med de? Jeg har noen lignende og de sitter gørtrangt på, men det er så mye bedre å ri med noe som er skikkelig tight.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå