AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 går dette ann? hva slags trening hjelper isåfall?
Asso Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 Så vidt jeg vet så er celulitter fett som har lagt seg muskel og hud og presser huden ut slik at det dannes "hull" i huden. Jeg har selv, men etter at jeg begynte med intervalltrening bestående av styrke og kondisjon har det blitt mindre. Jeg har også endret litt på matvanene og spiser mer grovt og mindre fett. Her kan du lese litt, i tillegg er Google en god venn =) http://innhold.legesiden.no/nyheter/dermatologi/cellulitter-2013-kan-man-bli-kvitt-dem
violet92 Skrevet 27. desember 2011 #3 Skrevet 27. desember 2011 Ja, det går fint mulig an! Jeg hadde litt øverst på lårene, men de ble mer og mer borte etter at jeg begynte å trene styrke. Så faktisk forskjell etter 1 1/2 mnd. Skal sies at jeg la spesielt vekt på å trene rumpe/lår/bein- muskler da jeg virkelig ville få bort appelsinhuden min, men det funker
bananbåt Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 gå ned i fettprosent ved å trene mye kardio og spise sunt:) så vil nok bli mindre celulitter:)
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 gå ned i fettprosent ved å trene mye kardio og spise sunt:) så vil nok bli mindre celulitter:) men jeg er slank, og vil ikke gå ned mere. så kardio er kanskje ikke så lurt.men styrke kanskje da? ts
Redbull Skrevet 28. desember 2011 #6 Skrevet 28. desember 2011 men jeg er slank, og vil ikke gå ned mere. så kardio er kanskje ikke så lurt.men styrke kanskje da? ts styrke er genialt!! Du kan forme kroppen akkurat som du vil. tren TUNG styrke (bygg opp gradvis)
Evelyne Skrevet 28. desember 2011 #7 Skrevet 28. desember 2011 Det är väldigt individuellt hur lätt man har att bli av med celluliter, men att träna är juballtid bra så du förlorar ingenting på att försöka. Träning förebygger ju i alla fall framtida celluliter (och för att inte tala om hälsovinsterna!) så kör hårt!
Evelyne Skrevet 28. desember 2011 #8 Skrevet 28. desember 2011 (endret) Dubbelpost! Endret 28. desember 2011 av Evelyne
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #9 Skrevet 28. desember 2011 Du blir jo fastere av å trene så det er fult mulig. Hos meg så jeg en stor forandring når jeg fikk strammet opp, de ble ikke borte så klart men sånn er det bare for oss kvinner hjelper også mye med kutt av nikotin og alkehol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå