Gå til innhold

Noen Londonfrelste som kan hjelpe meg med tbanen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen London frelste her som forstår seg på undergrunnsbanen i London? Det gjør nemlig ikke jeg. Forsøkt å google, og får det ikke til å stemme. Jeg ankommer Victoria station med toget fra flyplassen, også skal jeg til oxford circus. Hvilken linje skal jeg ta fra victoria til oxford? Når jeg googler får jeg opp at det er victoria line - men det ser jo ikke riktig ut på kartet for der ser det ut til at jeg må bytte....

Lurer også på hvordan jeg kommer meg fra oxford circus til madame thussaud med undergrunnsbanen?

Skjønner meg absolutt ikke på dette systemet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok sorry....Jeg var helt fiksert på den gule linjen, men det er den blå...To stsjoner også er man på oxford circus......Takk

MEN fra oxford til baker street da? Da må man jo bytte mange ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victoria - Oxford Circus: Ta lyseblå linje nordover. Oxford Circus er stopp nr. 2.

Oxford Circus - Madame Tussauds: Ta brun linje nordover. Tubestasjonen nærmes MT er Baker Street, som er stopp nr. 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg forstod ikke en dritt av dette med undergrunnen når jeg satt her hjemme i Norge for å prøve å lære meg det, men det gikk overraskende fint når jeg "stod mitt oppi det". Ble helt fascinert av denne undergrunnen, og det var utrolig enkelt å forstå, så du finner nok fram :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...