Dhalia Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Hei Jeg lurte på om noen kunne anbefale en bryllupsplanlegger alla denne ? Er dette noe vits å invistere i??
Gjest Doh Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 Skjønner ikke helt poenget med det jeg... Står mange steder på nettet hva som burde gjøres når, og så kan man ha en egen perm til bryllupsplanlegging. Jeg har laget et exelark med budsjett, et word-dokument med hva vi har igjen å gjøre og et exelark med gjesteliste og bordplassering. For oss holder det
Anglofil Skrevet 27. desember 2011 #3 Skrevet 27. desember 2011 Jeg så aldri poenget med det, men så syntes jeg bryllupsplanleggingen var gøy. Mvh Yvonne
Dhalia Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2011 Hmm, da tror jeg at jeg dropper det. Er jo mange oversikter på nett som det sies! Personlig ser jeg ikke veldig lyst på bryllupsplanlegginga. Hadde jeg hatt pengene ville jeg bestilt en profesjonell til å gjøre jobben!
Gjest Doh Skrevet 27. desember 2011 #5 Skrevet 27. desember 2011 Hmm, da tror jeg at jeg dropper det. Er jo mange oversikter på nett som det sies! Personlig ser jeg ikke veldig lyst på bryllupsplanlegginga. Hadde jeg hatt pengene ville jeg bestilt en profesjonell til å gjøre jobben! Trenger ikke ta så lang tid da. Jeg har brukt minimalt med tid og tror at det blir et veldig fint bryllup likevel. Har leid lokale med kokk og servitører, ordna kake, kirke ol., og fiska bordpynt og klær. Det får holde, er begrenset hvor detaljert man trenger å planlegge. Og så kan du jo delegere litt. Vi har et par kakebakere, en toastmaster, en takk for maten-taleholder, noen som skal ordne med gaver osv. Nesten 8 mnd mellom forlovesen og bryllupet, og vi har hatt mer enn god nok tid,
Kite Skrevet 28. desember 2011 #6 Skrevet 28. desember 2011 Du kan låne bøker om bryllupsplanlegging på biblioteket, og så kan du bare kopiere de sidene du syns er nyttige og hjelpsomme Jeg har en vanlig hvit ringperm der jeg planlegger bryllupet. Der har jeg delt inn i kategorier, og har puttet inn noen sider fra bøker jeg har långt på biblioteket.. Funker veldig greit :D Og så er det såå gøy og holde på med den. Pynte i den, lime inn bilder, lage lister, osv..
Dhalia Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2011 Du kan låne bøker om bryllupsplanlegging på biblioteket, og så kan du bare kopiere de sidene du syns er nyttige og hjelpsomme Jeg har en vanlig hvit ringperm der jeg planlegger bryllupet. Der har jeg delt inn i kategorier, og har puttet inn noen sider fra bøker jeg har långt på biblioteket.. Funker veldig greit :D Og så er det såå gøy og holde på med den. Pynte i den, lime inn bilder, lage lister, osv.. Det var jo ikke så dumt. Kirke, lokale og forlovere er i boks men det er også det hele. Forlovet oss 1.desember og bryllupet skal stå 8.september 2012 så er ikke allverdens tid å planlegge på, men går vel greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå