Gjest Stivenakke;) Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Noen som har prøvd denne? Min lenke eller denne? Min lenke Eller har noen andre massasje"puter" å anbefale? Helst ikke slike svære massasjestaver du må holde i selv, for de er ofte så tunge og da blir man ofte stiv og støl av selve massasjen og det er jo lite vits.. Veldig takknemlig for hjelp!!
Orchideae Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 Jeg har prøvd den øverste. Vet ikke om jeg gjorde det feil, men det var bare veldig ubehagelig! Hvor mye skal du legge i kjøpet? Du får jo sånne stoler? Som du legger oppi en kontorstol f. Eks. Som er veldig gode iallefall. De Så jeg til 2000,- før jul. Får de sikkert rimeligere nå.
Orchideae Skrevet 27. desember 2011 #3 Skrevet 27. desember 2011 http://www.elkjop.no/product/hjem-og-pleie/helse/3DMAS/wilfa-massasjestol
Gjest Stivnakke Skrevet 27. desember 2011 #4 Skrevet 27. desember 2011 Jo, den massasjestolen ser jo god ut, men den jobber vel mer på rygg og skuldre? Jeg trenger hovedsaklig noe for nakken.. Men ellers takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå